< Tilbake til oversikten

Oslo folk se hit !

nøtta sa for siden:

og hvilken super orginal overskrift :rolleyes:

jeg er inspirert av stavanger gjengen ! Dere har sikkert fått med dere at de skal starte noe (la oss kalle det ..) lavkarbo grupper til høsten, der man kan skravle , lage lavkarbo mat .... +++

ellers lurere jeg også på om noen fra oslo området vil være med og bestille fra dialife.dk shop, jeg og sirimor er med, noen flere ? Vi kan jo møtes og skrive ned en bestillingsliste , eller ta det over nettet selvfølgelig bare tenkte det ble lettere og møtes ....

jadda ! noen andre som har noe og skyte inn ?

mofe sa for siden:

God ide! :ja:

Georgine sa for siden:

Jeg er med :D

nøtta sa for siden:

flott !! da kan vi sette oss på en benk i frogneparken og bestille :D

Fjonken sa for siden:

Skal dere ikke lage mat dere a? Vi skal utforske ny lavkarbomat vi..og ha matfest hver gang vi møtes.. Litt vanskelig å få til det på en benk i Frognerparken tror jeg..!:rolleyes:

Melania sa for siden:

Jeg er med :D

Vil gjerne ha tips på hva dere andre skal kjøpe? Jeg skal ha tortilla.
Men et problem med å bestille i store kvanta er vel et tollen øker? Under 200 = 0 toll, og bestiller man for over 1000 kr blir det vel ekstra tollgebyr? Eller tar jeg feil?

nøtta sa for siden:

da kan vi dele oss inn i to grupper !

men jeg mente vi kunne skrive ned bestillingen på en benk i fogneparken, må nok ha et kjøkken hvis vi skal lage mat, ellers er det mye man kan få gjort med en engangsgrill ;):D

nøtta sa for siden:

legger inn et forslag om hobby-lavkarbo kveld :spent: vi kan lage stoore sommervesker :spent:

noen som er med ?

Anne sa for siden:

Okey...litt klønete å få den (benken) avgårde i posten kansje.....*fnis* klarte ikke å la være....:p

nøtta sa for siden:

:lol: :lol: :lol:

men du Anne du må være med på hobby kveld !!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.