jeg er inspirert av stavanger gjengen ! Dere har sikkert fått med dere at de skal starte noe (la oss kalle det ..) lavkarbo grupper til høsten, der man kan skravle , lage lavkarbo mat .... +++
ellers lurere jeg også på om noen fra oslo området vil være med og bestille fra dialife.dk shop, jeg og sirimor er med, noen flere ? Vi kan jo møtes og skrive ned en bestillingsliste , eller ta det over nettet selvfølgelig bare tenkte det ble lettere og møtes ....
Skal dere ikke lage mat dere a? Vi skal utforske ny lavkarbomat vi..og ha matfest hver gang vi møtes.. Litt vanskelig å få til det på en benk i Frognerparken tror jeg..!:rolleyes:
Vil gjerne ha tips på hva dere andre skal kjøpe? Jeg skal ha tortilla.
Men et problem med å bestille i store kvanta er vel et tollen øker? Under 200 = 0 toll, og bestiller man for over 1000 kr blir det vel ekstra tollgebyr? Eller tar jeg feil?
men jeg mente vi kunne skrive ned bestillingen på en benk i fogneparken, må nok ha et kjøkken hvis vi skal lage mat, ellers er det mye man kan få gjort med en engangsgrill ;):D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.