< Tilbake til oversikten

Bare noen spm

nøtta sa for siden:

jo bare lurte på er kokkos og soya tilatt på induksjonen .... kokkosmelk er vel lov ? og kakao sånn 100% pulver er det lov ?

Fjonken sa for siden:

Her bør vel Nille svare, men jeg drister meg uti. Kokosmasse er ikke lov på induksjon, men lavkarbo kokosmelk er ok. Soyabønner er ikke lov, men soyaproteinpulver er tillatt. Kakao er det masse karber i. Jeg bruker kakao, men i ørsmå mengder. Toppen 1/2 ts til dagen. Og det har gått greit.

nøtta sa for siden:

takk for svar :klem:

leker med tanken på en induksjon :eek: men må tenke litt mer på den saken ... har så lyst og bevise for meg selv og alle andre at jeg faktisk klarer det , men ikke si det til noen ...

Fjonken sa for siden:

Du, dette klarer du. Ittno kunst! ;)

Fjonken sa for siden:

Kokosmelk og soyaproteinpulver står ikke på overnevnte liste, men jeg spurte Nille og hu sa det var ok. Og det har ikke hatt noen negativ effekt på meg i allefall.

nøtta sa for siden:

takk ! kom på her i natt at kokkos er jo en nøtt :cool: som jo ikke er tilatt på induksjonen ...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.