< Tilbake til oversikten

Dialife.dk eller andre webshop

Thomasina sa for siden:

Er der noen her som har bestilt varer fra denne webshop?
de har noe fine ting der.
Eller er der noen som kan fortelle meg hvor den beste plass er.

Atkins.com har ikke nok valg, det tar for langt etc..
Engelske hjemmesider har post og handlingskoster som er omtrent 400 nok....

hva gjør dere?

Iset sa for siden:

Oj den danske nettsiden der var jo fabelaktig! Masse splendasøtet brus osv. Må sjekke frakten, er den billig tar jeg en svær bestilling når skattepengene kommer!!!!!

Nå fant jeg tilogmed tortillas, tacoskjell og masse annet snadder. WOW.

Nille sa for siden:

Har sluttet å handle lavkarbo produkter på nettet jeg. Dyrt og tidkrevende. Har prøvd å klare meg uten (siden jeg har klart det siden 1982 og mye av det jeg HAR kjøpt ligger urørt i skuffer og skap). Rasker litt med meg litt "må ha" når jeg er på tur i utlandet, men det er lite....

Iset sa for siden:

Ja, det beste er jo "ren" mat, men jeg har veldig lyst på tortillalefser og tacoskjell. Kjekt å ha, er lei av taco uten disse tingene. Greit å ha til wraps også. :)

Men jeg fant ikke utav fraktpriser, finner det ikke noe sted. Sender de ikke utenfor Danmark?

Hvorfor har de ikke noe slikt i Norge så vi slipper toll?? :grrr:

Nille sa for siden:

Ser forresten at de har Carbquick på den danske siden. Det er visst et godt produkt - en hobbykokk jeg kjenner (han er førtidspensjonert og bruker tiden til å eksprementere på kjøkkenet) har masse gode oppskrifter med Carbquick !

mumle mumle
[color=purple][/color]
.......må jeg handle allikevel altså ?? Ååååå, de har Russel Stover også !!! OG MAMA LUPES TORTILLAS !!! Wheeeeeeey !!
[color=#800080][/color]
Advarer mot Keto Pasta. Smaker oppbløtt papp. Æsj... har noen esker i skapet
[color=#800080][/color]
Ellers var ThickenThin not/Starch Thickener innmari dyrt. 226 danske kroner. Tror jeg betalte 3 USD for min svære pose som jeg har hatt i tre år. Bruker den skjelden eller aldri.
[color=purple][/color]
Atkins Morning Start/Shine appelsin juice er veldig god.
[color=#800080][/color]
mumle mumle

Iset sa for siden:

:fnise:

Jeg elsker Atkins' ketchup!! Ketch-a-tomato altså. Den har de jo sluttet med på Atkins sine nettsider, så jeg er helt knust. Det er den beste ketchupen jeg har smakt!! :(

Idun sin smaker hevd i forhold, selv om den er grei nok.

Siljevanilje sa for siden:

nille: eller andre i nærleiken, vi skal ikke bestille sammen da? så deler vi frakten. :ja:

Iset sa for siden:

Silje: jeg vil!! Når skattepengene kommer vel og merke.

iset: ja da har vi en deal. jeg kommer hjem fra kypros den 26. 2 dager etter skattepengene skal komme. så får håpe at det er noe cash igjen. :D

elian sa for siden:

Dette er i øjeblikket den eneste forsendelsesmåde for denne ordre.Land/zone Ingen forsendelse til det valgte land - beklager!

:hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine:

går det virkelig ikke til norge?

(nei tror jeg må flytte)

Iset sa for siden:

HÆÆH?? Jeg sendte dem en mail nettopp for å høre hvor mye det koster å sende til Norge. Så de sender altså ikke hit? Noe så patetisk!!!

elian sa for siden:

Merkelig egentlig. For Norge er et av landene som kommer opp i "velg land" :confused:

Iset sa for siden:

Ja, det går an å registrere seg men de sender kun innen Danmark? Tåpelig!

AnnaV sa for siden:

Jeg sendte dem en mail for noen mnd siden, og de fortalte meg at, joda, de kunne sende til norge, ikkenoe problem! Måtte bare sende dem en mail med hva jeg ville ha, så regnet de ut frakten og meilet den tilbake til meg.
Så lag en bestillingsliste og send dem på mail, så får dere raskt svar! (husker ikke mailadr jeg brukte, sorry. Men de svarte raskt og var veldig hyggelige)

Nille sa for siden:

Flott AnnaV - har sendt dem mail for å spørre jeg (igår tror jeg) og venter på svar. Da får jeg vel samme svaret da... :D

Thomasina sa for siden:

Jeg liker å bruke noe ting, mannen minn har å spise, og han liker tortilla og sånn av og til, og man kan bruke dem til å lage en pizza slags greier.

Jeg håper at frakten kommer ikke til for mye.

Noen her i område Møre og Romsdal?

nøtta sa for siden:

åh jeg laget akkurat en ny tråd om denne nettsiden jeg løper og sletter

men hvor er linken ?

Nille sa for siden:

sukk den ligger i overskriften Nøtta !

nøtta sa for siden:

nå sletta jeg nettopp et sånnt jeg er blond innlegg skulle ikke forundre meg om du allerede har svart på det :p

men da er jeg med vettu, så etter sånn adr med blå linje jeg vettu :rolleyes:

Fjonken sa for siden:

De tortillaene som nevnes her.. no tess? Fjonken er tortillasugen!:D

Nille sa for siden:

Det finnes bare et svar for mama Lupes tortillas: JA !!!

Nille sa for siden:

Har fått svar fra dialife med priser på frakt.

da kan jo vi stavanger damer gå sammen om å bestille da. hadde vært kjekt det =)

Fjonken sa for siden:

Fjonken må ha tortillas.. En hel masse av dem.. Så jeg er med!!:D

Iset sa for siden:

Jeg og må ha tortillas!! Men jeg må vente på ferie/skattepengene som kommer om et par uker.

Fjonken sa for siden:

Ja, om det ikke blir bankstreik da.. For da får ingen av oss feriepenger..

Nille sa for siden:

Har fått feriepenger jeg...... :D

Fjonken sa for siden:

Fjonken får ikke feriepenger så for henne er det samma fanden.. men feriepenga til gubben er en helt annen sak..

nøtta sa for siden:

melaniaaaaaaaa eller noen andre fra oslo området skal vi også starte en liten gjeng og bestille eller ?

sirimor sa for siden:

Jepp, jeg er med fra Oslo-området :)

Fjonken sa for siden:

Så dere hermer! :p Ja, da lager vel dere også sånn "syklubb" som vi skal til med da.. En kombinert "klubb" med nykokkelering, sosialt samvær, felleshandling og slankeoppfølging.

Stavanger er og blir en trendsetter.. også på det området.. :D

nøtta sa for siden:

:ja: :ja: :ja:

:p

men flott da er vi to noen fler som vil være med ?

Fjonken sa for siden:

Da får dere oslofolka starte en egen tråd om det. Det har vi Stavangerfolka gjort allerede..

Helene sa for siden:

Har lyst å bestille tortilla jeg og... men hvor lenge vare en åpen pakke? kan man fryse de?? er redd for å ødelegge en 10 pakning med å abre spiste 2.

Nille sa for siden:

De kan fryses ! Og holder seg dessuten leeeeenge i kjøleskap. Tør ikke engang tenek på hva de er tilsatt for å kunne det...........

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.