Tenkte på ketolyse, men frakten er jo like dyr som selge boksen nesten. Sverige har jeg ikke mulighet til å reise til enda, må bli i sommerferien da, men det er tvilsomt.
Noen som har tips til nettsider som selger BRA soyaprotein med lite karber? Skal bruke det i brød osv.
Ja vegefuel får jeg kjøpt i helsekosten her men det er så dyrt. Var billig da jeg jobbet i Life, da fikk jeg 30 % avslag på alt vi solgte, så jeg pleide å kjøpe denne boksen, fikk den til 160 kr.
Tanta mi jobber fremdeles der da, kan jo snike litt.... :P
Men det er sikkert andre webshopper som selger dette enda billigere. De har det ikke på ej-shop, der har jeg sjekka, men ta et søk på Vege Fuel så finner du sikkert en haug med webshopper.
Jeg bruker soyaproteinpulver og ketolysekosttilskudda. Det samme gjør Siljevanilje. Vet ikke om Nille kjøper noe hos ketolyse, men det gjør hu nok sikkert en gang i blant. Også kjøper jo du soyaproteinpulver.. no mer?
Vet ikke om vi er flere her i regionen? Men 3-4 som deler frakt er i alle fall billigere enn en..
Vi får surfe litt rundt hver for oss og frembringe de steder og produkter som er billigst og best. Når vi alle sammen bidrar til surfingen vil vi få dekket et bredest mulig område og kan lettere finne de optimale varene og butikkene. Så langt er vel ketolysen billigst, men det kan jo være andre varer vi har lyst til å shoppe enn de som tilbys der.
WOW det der var jo knallbillig!! Er det virkelig et bra proteinpulver? Vet ikke om det finnes direkte "dårlige" soyaproteinpulvere, men jeg er så redd for å kjøpe "katta i sekken". Noen erfaringer?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.