< Tilbake til oversikten

Ketolysepølser

Trolljenta sa for siden:

Har de kommet til Oslo nå?
Hvor er isåfall nærmeste butikken med ketolysepølser?
Er stadig i Buskerud og Vestfold. Hørte de er i salg i Buskerud.

Torkil sa for siden:

Hei
Det er ikke jeg som selger disse pølsene, men Meny på Stoa i Arendal. Pølsene selges i Menybutikker, nærmeste butikk i forhold til Oslo tror jeg er Kongsberg?
På www,ketolyse.no er det forhandlerliste, det kan hende den ikke er helt oppdatert. Her står telefonnumre til butikkene.
Ring Menybutikken på Kongsberg og hør når de får inn pølser og be dem legge av pølser til deg så det ikke blir bomtur.
Man kan også ringe Meny Stoa og høre hvor nærmeste forhandler er.
Bon Appetit
Torkil

Fjonken sa for siden:

Har du gitt dem lov til å kalle disse pølsene for ketolysepølser? Kan du stå inne for innholdet i disse? Ja, for når det står ketolyse foran i produktnavnet blir det jo automatiske assosiasjoner til deg og ketolysekuren.

Nille sa for siden:

Dere finner en del info her også: forum.lavkarbo.no/showpost.php?p=173023&postcount=11
[color=purple][/color]
Bruk gjerne søkefunksjonen i forumet om det er noe dere lurer på ! Den står oppe til venstre på siden/menylinjen ! Da slipper vi å ha ørten tråder om samme sak !
[color=purple][/color]
:D

Trolljenta sa for siden:

Jeg søkte faktisk før jeg postet, men gadd ikke å åpne den tråden der når jeg så tittelen, for jeg gikk utifra at det bare stod "ketolysepølser" som forslag til hva man kan ha med på tur.

Ser ut til at alle på listen er i Agder-fylkene.

Nille sa for siden:

Va'kke mening å kjefte altså. Var bare ment som et tips.....:)

Torkil sa for siden:

Hei
Jeg har laget oppskriften i samarbeid med pølsemakeren på MENY Stoa. Pølsene inneholder litt mer fett enn vanlig og soyaprotein i stedet for potetmel, ellers krydder og fiber, salt etc .
De får et merkat til å klistre på pakkene, det er min godkjennelse av pølsene. Der fremgår det at de inneholder 0,2 gr KH / 100 gram.
Vennlig Hilsen
Torkil

Fjonken sa for siden:

Ok.. takke takk!;)

Mum 4 2 sa for siden:

Jeg har sendt Ultra i Trondheim utfordring om å ta inn/lage disse. Normalt svarer de på slike henvendelser innen 48 timer. Men ikke denne gangen.
Kjipt synes jeg. Vi trøndere vil også ha.

Trøster meg med "Spis" sine "Urte og hvitløkspølser" enn så lenge. De har 1 kh/100 gr og de er yum yum.

Fridolina sa for siden:

hej hej..vart får du tag på ørt å vitløkspølserna du pleier å spise? kiwi? ica? 1karb var ju ikke så mye..har lust å prøve de:)

Mum 4 2 sa for siden:

ICA Stormarked.

Iset sa for siden:

Jeg vil ha dem her i Stavanger for tenk! :fornærmet:

Nille sa for siden:

På Idsø finner du ALT. De har lavkarbo pølser der - flere typer !! :ja:

Iset sa for siden:

Hæææ???? :eek:

Nå blir jeg sinnssyk. Hvorfor har jeg ikke sjekket det før?? Idsø i Stavanger? Den slakterbutikken som ligger over Magasin Blaa? Eller blander jeg nå?

Nille sa for siden:

Nei du blander ikke. Idsø lager flere lavkarbo pølser. Fordelen med disse er at de kan fortelle deg akkurat hva som er i dem fordi de lager dem selv. De har flere typer. Fikk smake 3 forskjellige da de hadde demonstrasjon på Helgø. Sto til og med lavkarbo på plakaten !
[color=purple][/color]
Anbefaler absolutt en tur innom !

Fjonken sa for siden:

Er de no gode da Nille?

Iset sa for siden:

Åh tusen takk for tipset, jeg skal absolutt innom dem nå i helga!! :D

nøtta sa for siden:

har sett litt etter de i dag men fant de ikke ...

Nille sa for siden:

:ja: :sikle: hadde lammepølsene til middag idag.... sukk
Skal ha lørdagspølsene til middag på...........lørdag. Jeg skal prøve de to andre typene (det er minst to til) også, men de var utsolgt. Se på skiltet "menyen" over pølser som står på disken. Om du vil kan du jo kjøpe en av hver og prøve deg frem !

Nero sa for siden:

Løfter denne gamle tråden...

Jeg har nettopp spist 2 KETOLYSEPØLSER med blomkålmos og bittelitt sukkerfi ketchup - nyyydelig :)

Jeg fant pølsene på Priceclub i Krokstadelva (ved Drammen). Har aldri sett disse noe annet sted. Kommer til å kjøpe flere poser som jeg kan legge i frysern :)

Noen som vet hvor de ellers selges?

Kjøpte også KETOLYSE KARBONADER, har ikke prøvd de enda.

silje_rs sa for siden:

De er itte å få tak i i Ringsaker da skjønner jeg???? :/

kattungen sa for siden:

Er disse å få tak i i Bærumsområdet? :)

marjusen sa for siden:

Sikkert noe alle vet, men Rema 1000 har lavkarbopølser i grillsortimentet sitt nå. Disse synes jeg smaker uuutrolig godt. Heter American Hotdog og har 0,5 kh pr 100 gram!!

Ta litt bacon rundt disse og grill dem:D

kattungen sa for siden:

Jeg prøvde å lete etter dem her forleden, men klarte ikke finne dem... :confused:

kroi sa for siden:

Du som etterlyser ketopølser i Ringsaker - både maxi og cc i Hamar har lavkarbo-pølser. CC har jacobs utvalgte, maxi har idsøe-pølser. Veldig gode, selv om de er dyre...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.