< Tilbake til oversikten

Er det noe samle tråder med oppskrifter.

Mrs X sa for siden:

Er ny her, og håpet at jeg kunne få litt inspirasjon til en litt mer variert middag uten karbohydrater.

Har liksom hengt meg opp i kylling fileèt og bernè til middag med litt salat jeg...

Nille sa for siden:

Du er inni middagstråden nå da...... Samletråden for middager.....

Mrs X sa for siden:

Tenkte mer på en tråd til hver enkelt "metode" jeg ;)

Altså:

Linberg middager
Atkins Middager
Grethe Rode Middager

osv ;)

Nille sa for siden:

Vi hadde noe lignende oppsett en stund, men filosofiene er så like at oppskriftene kan brukes på de fleste. Alle er lavkarbo i en eller annen form. Atkins Induksjon/Ketolyse er ganske like. Uten grønnsaker er det Skaldemans eller OE. Atkins Vedlikehold/Lindberg er ganske så like.
[color=purple][/color]
Du vet jo selv hva du kan spise/ikke spise på den filosofien du følger. Da er det er bare å bla igjennom middager og enten a) lage den slik den står i oppskriften om den passer med din filosofi, - eller b) justere innholdet slik at den passer, eller c) bla videre til neste alternativ.
[color=purple][/color]
Grete Rode middager kommer du garantert aldri til å finne her inne. Detter er et LAVKARBO forum, ikke lavkalori.
[color=purple][/color]
Men noen av oppskriftene kan sikkert omgjøres til å passe GR også !
[color=purple][/color]

Mrs X sa for siden:

Følger Lindberg jeg :) Så Grethe Rode var bare noe som dukket opp av intet ... :flau:

Takk for råd, skal se hva jeg finner her ;)
Og heller bruke oksekjøtt i stede for svin ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.