Joika sa for siden:
Jeg liker cæsarsalaten til Dole så godt. Spiser ikke krutongene da men. Hvordan er det med salat og karbo?? Dette er kun grønn salat og ikke en masse ekstra.
Joika sa for siden:
Jeg liker cæsarsalaten til Dole så godt. Spiser ikke krutongene da men. Hvordan er det med salat og karbo?? Dette er kun grønn salat og ikke en masse ekstra.
Fjonken sa for siden:
Skal etter mitt hode være helt greit.. så lenge du lar dressingposen og kurtongene ligge. Litt fetaost på toppen gir proteiner og gjør salaten mye mer innbydene. Bon Appetitt med god samvittighet.
Siljevanilje sa for siden:
jeg bruker å ta den dressingen å blande ut med en boks seterømme ( for fett) hive oppi masse andre gode krydder og gjerne litt olivenolje, også har du verdens beste dressing stående i kjøleskapet.
mitt forslag er
1 boks seterrømme
1 pose cæsat dressing
1 ts chilli paste
1/2 ts løkpulver
og litt basilikum og oregano
og en dæsj virgin olive oil.
denne varer lenge og kan brukes til alt.. yummi
Fjonken sa for siden:
Hva med transfettet SiljeV? Glemt det du???
Siljevanilje sa for siden:
det er vel ikke så mye i den lille posen? til mitt forsvar kan jeg si at jeg bruker den veldig sjeldent. og det blir jo ikke store mengden av original dressing i den boksen sammen med rømmen.
Joika sa for siden:
Jeg pleier ha fetaost og kyllingfilet til.. kjempegodt. Tror dere det går bra å bruke den blandningen fra apertina..den som er med hvitløksfedd, soltørket tomat og feta???
Men dressing..jeg bruker litt, men det er ikke mye. Jeg har en egen cæsardressing som det står det er 8g karb pr 100ml. Jeg bruker jo evt bare en spiseskje eller to...Ikke lov???
Også lurer jeg på hvordan det er med tomat og andre grønnsaker. Og om noen
kan ramse opp det som er ok. Veeeeeldig takknemlig!
Fjonken sa for siden:
Det står vel i boka går jeg ut i fra.. Den bør du lese FØR du starter altså.. Her inne sier vi alltid.. Les boka først.. det er bibelen for ditt nye liv. Den er kunnskapsbanken og din kilde til visdom. Har du lest boka har du fått det meste på plass og har mindre sjangser for å bokstavelig talt tråkke i salaten. På lavkarbo og på andre dietter også for den saks skyld er uvitenhet den første og største årsaken til dårlige resultater..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.