< Tilbake til oversikten

Ny her

sunshine sa for siden:

Hei!

er ny her! Flere lindbergere her??

Fjonken sa for siden:

Velkommen hit. Og ja, masse lindbergere her. Men jeg er ikke en av dem. Jeg er Atkineser :D

Michelle sa for siden:

Hei Sunshine!

Jeg er lindberger og ny her som deg! Skal forsøke å gå innom her ofte, for jeg merker at jeg blir veldig motivert av alle som skriver på forumet.
Har kjøpt meg treningsstrikk denne uka. Skal prøve å bruke den mens jeg ser TV og slikt. Også skal de raske karbohydratene bort. Merker at det er gift for kroppen min.

Mum 4 2 sa for siden:

Velkommen hit.

Jeg er tilbake til Lindberg etter å ha prøvd ketolyse. :smile:

kaspara sa for siden:

Treningsstrikk?
Hva er det, og hvordan funker det?
Jeg er forresten også ganske ny her, prøver meg frem i Lindbergs verden!:cool:

Michelle sa for siden:

Hei Kaspara!
Kjøpte en treningsstrikk til min mors bursdag. Men ble så overbevist av ekspeditøren at jeg endte opp med en til meg selv også. Det er en lang, ganske bred gummiting (Som et tynt sjal, bare i strikkform) som brukes til styrketrening. Var med brosjyre med masse øvelser. Hun ekspeditøren fortalte blant annet at hun brukte den til å trimme leggene med mens hun vasket kopper (!)
Kostet under 100 kroner, og styrketrening er jo viktig, så nå skal det trimmes!

kaspara sa for siden:

jøss, det høres jo fantastisk ut! Får man kjøpt dette strikket i en sportsbutikk eller? Kanskje noe jeg må prøve?

Michelle sa for siden:

Kjøpte det i sportsbutikk, ja. Kjøpte grønt som var medium styrke. De har strikk med håndtak også, men ekspeditøren mente at disse var mer anvendelige. Du kan knyte dem sammen osv, noe du ikke kan med dem med håndtak.

kaspara sa for siden:

det skal jeg søren mæ få kjøpt imorra, for den billige pengen er det jo ikke engang noe å tenke på!
Driver mye med sykling, men det er stort sett bare beina som blir trent da, trenger å styrke armene, og ikke minst magen!:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.