Dorothy sa for siden:
Artikkel fra Iform angående fett, proteiner og karbohydrater. www.iform.no/pub/art.php?id=72
Dorothy sa for siden:
Artikkel fra Iform angående fett, proteiner og karbohydrater. www.iform.no/pub/art.php?id=72
Fjonken sa for siden:
Herlig.. ser ut som iform er på vei til å vippe over til positiv lavkarboholdning.. Det var jaggu på tide.. !
Carisma sa for siden:
Det morsomme er at om man plukker de fleste artikler og uttalelser om sunt kosthold ned i biter, så sier nesten alle det samme. De bare hiver på en potet og en grovbrødskive om dagen for å ikke bli beskyldt for å holde med fedon... :rolleyes:
Melania sa for siden:
Flott artikkel, som ga meg en liten aha opplevelse. Nemlig det med å spise formye, som jeg sliter med (overspising). Og artikkelen påpeker at forstore måltider kan utløse insulin selv om man har spist lavkarbo....
Jeg må nok jobbe med mer en bare kostholdet for å lykkes..:cool:
Fjonken sa for siden:
Det med overspising og insulin bør du sjekke mer ut. Man bør ikke sluke påstander rått uten å finne bevis for de. Så langt jeg kunne se var det i artikkelen kun en påstand uten henvisning til fakta.. Og slike er i allefall jeg kritiske til..
donjuanwannabe sa for siden:
Nøyaktig alt dette sto i Eat-heftet mitt også.
Ellers er jeg meget overrasket over at Iform ville "trykke" dette på sine sider.
Fjonken sa for siden:
De har vel innsett av skal de holde på leserne må de følge trenden.. Og trenden er lavkarbekosthold.. Jeg ser det daglig. Stadig flere lavkalorikere gir opp kaloritellinga og snur seg til meg med spørsmål om lavkarbelivet. Så langt har jeg vel henvist minst 15-20 SN'er over hit.. Lavkarbo er i vinden som aldri før.. Og da nytter det ikke for et blad som Iform å holde hardnakket på at tradisjonell kaloritelling er løsningen..
En annen ting som er litt interesant å tenke på er at slike slankebastioner som GR og Libra og slike kan få problemer i framtiden. Snur trenden vil folk gå vekk fra tradisjonell jamat og neimat.. og komme til oss..
Men ingenting er vel bedre enn det. :D
Dorothy sa for siden:
Ser ut til at stadig flere får opp øynene for lavkarbo, ja. En positiv utvikling :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.