< Tilbake til oversikten

Er denne boken bra? Har noen lest den?

#1

Iset sa for siden:

Tenkte å kjøpe den, men jeg ble jo veldig skuffet over oppskriftene i Atkins for livet, og vil helst vite om denne er like dårlig?

Ser det er mye Lindberg-mat, men jeg har stoor erfaring i å bytte ut ingredienser og mikse og trikse i oppskrifter, så det er ingen problem.

Men har noen lest denne, og kan dere anbefale den?


#2

HP sa for siden:

Du verden... :blinke: Den var veldig lik ja... :geip: Den har jeg faktisk aldri sett før...
Jaja, fedonisten, har god smak jeg da... :ja:

Iset. Har ikke lest boken og kan ikke gi noen anbefaling... Men her er link om noen vil kjøpe:

[fieldset=Kjøp; Lavkarbomat på få minutter=Kjøp; Lavkarbomat på få minutter]Lavkarbomat på få minutter kr 249,- (inkl porto)[/fieldset]


#3

Iset sa for siden:

Tusen takk. :)


#4

Fedonisten sa for siden:

Jeg har den. - og syns den er bra. Som kokebok. Eller inspirasjon. Eller hva man velger å kalle det. Den er ikke så streng karbo-messig, men som du skriver selv; greit å bytte og mikse og trikse i oppskriftene. Jeg bruker den en del for å få ideer til hva i h..... jeg skal finne på til middag f.eks.....


#5

Iset sa for siden:

Takk Fedon. :)
Tror jeg skal kjøpe den ja.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.