Mulig denne havner feil sted. Isåfall får dere bare flytte på den til der den evt hører hjemme. :o Min første dag her og er ikke sååå kjent. hehe..
Men jeg tenkte å finne ut hvordan jeg skal gjøre det til helga. Jeg skal nemlig på fest. Vel, først skal jeg jobbe, også rett på fest...
Maten på jobben går greit. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det på festen. Evt før festen. Venninna vil sikkert spise på Hard Rock (kjenner jeg henne rett og hvis vi har tid), er det noen som vet om noen av rettene der inneholder lite karb?
Andre smarte ting jeg kan gjøre? Kanskje ta med meg eggerøre/omelett hjemmefra. Dog, da kunne jeg trengt en goood omelett oppskrift. Glad jeg har noen dager på meg le :rolleyes:
En annen ting, stemmer det at det ikke er karb i vodka? Noen som da vet hva man kan blandet det med så man ikke får i seg for mye karb? Har brukt appelsinjuice før, men det er jo fy fy nå...
Ikke at jeg har store planer om å drikke der, men greit å vite til en senere anledning :)
Heisann!!
Hard Rock er ett bra sted, men kanskje ikke perfekt for lavkarbo, hvorfor ikke gå på fridays hvor de har egen low-carb meny(tror jeg)???
Hvis ikke kan du gå inn på hard rock sine hjemmesider, der har du menyen:
Fant noe du kanskje kan spise
[LEFT]Seasonal Veggie[/LEFT]
[LEFT]Best of the season: fresh, green vegetables
on the side.
[/LEFT]
[LEFT]Cajun Chicken Sandwich[/LEFT]
[LEFT]Grilled Cajun-spiced chicken breast on a toasted bun
with melted Cheddar cheese and spicy Cajun
mustard-mayonnaise. Served with lettuce, tomato,
red onions and fries.
(uten fries og brød?)
Jeg bruker som regel å spørre om å få mere grønsaker i steden for poteter når jeg er ute og spiser, og det går som regel greit....
og her er drinktråden i allefall... Ikke sikkert du kan bruke alle, men det er sikkert mulig å finne erstatninger om du ønsker det forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=5764
Og be om å få dressingen ved siden av, da kommer den som regel i en liten skål og du kan velge om du vil spise den eller ikke i stedet for at de bare sauser på liksom.
Hva tror dere om denne:
[font=Palatino Linotype][/font] HRC Haystack Chicken Salad
This Hard Rock Cafe special combines fresh mixed greens tossed with Tupelo fried chicken breast, carrots, corn, diced tomatoes, tortilla straws and shredded cheese and topped with spicy pecans. Tossed in our ranch dressing.
Bare tar av tortilla tingene, ber om å få dressingen i skål? .. eller er noe av det andre der fy-fy?
Rekker nok ikke spise på Hard Rock uansett denne helga. Men kommer sikkert flere anledninger og da er det greit å vite :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.