Du som har grep innen for lavkarboproduktutvikling, kan ikke du utvikle et lavkarbo jevnemiddel? Det tror jeg vil bli veldig etterspurt. Det er ikke noe slikt på det norske markedet ennå. De som vil jevne supper og sauser og grøt og sånt må kjøpe slikt via utenlandske nettbutikker. Noe som er tungvindt og dyrt.. Væææær så snill.. skaff oss et godt jevningsmiddel... Neste ting på ønskelista mi er ferdige ketolysetortillaer.. Pannekaker funker liksom ikke verken smaksmessig eller til å holde tacofyllet på plass.. Og appropo det.. karbofritt tacokrydder med snert i og faijas kydderblanding med snert i.. Det ønsker jeg meg veeeeldig..
Trenger du flere produkttips.. så har jeg ennå en laaaang ønskeliste.
105-0005 Expert Foods ThickenThin not/Starch thickener 227 g Nutrition Facts Serving Size: 1 teaspoon (2.7g) Servings Per Container: approx 85Amount
Per Serving% Daily
Value*Total Calories10 Calories From Fat0 Total Fat 0 gCholesterol 0 mgSodium 7 mgTotal Carbohydrates 2.3 g1% Dietary Fiber 2.3 g9% Protein 0.1 g*Percent Daily Values are based on a 2,000 calorie diet.Ingredients: Vegetable gums (acacia, guar, carob, xanthan). Netrition.com's goal is to keep each product's label information up to date and accurate. However, we will not be held responsible for typographical errors and modifications to the product formulations. Please consult the product's actual label before using. If you notice any errors in the information above, please let us know. If you have further questions about this product, please contact Expert Foods at 1-888-621-9059
Inneholder altså ulike vegetabilske gummier - kanskje ikke så lett å få tak i her til lands? Jeg har kjøpt ren xanthangummi fra USA, men den klumper lett og er ikke så "brukervennlig" som dette produktet.
Jeg har plenty Thick'n/Thin starch thickener, jeg Torkil, kjøpt fra netrition.com - sender du meg adr din på en PM så kan jeg shippe deg litt så du kan analysere det. Om det er slikt du driver med, da....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.