< Tilbake til oversikten

Slim gym/figurforming?

Nett sa for siden:

Noen her som har prøvd sånn muskelstimulering fra ellos/annen postordre? Lurer på hvordan det fungerer i forhold til f.eks. Bailine.

Nille sa for siden:

Svigerdatter fikk av moren sin som hadde kjøpt på TV shop... og det ligger der i eska. Absolutt ingen effekt. Det har ikke sterk nok effekt til å virke dypt nok. Bare tull - ikke kast bort penger på det.
[color=purple][/color]
På Bailine er det sterkere saker og de vet iallefall hvor de skal plassere pads'ene for å få best mulig effekt, men Bailine er vel treningssimulator og ikke direkte muskelstimulator - så vidt det har blitt meg forklart
[color=#800080][/color]
[color=purple][/color]
[color=purple][/color]

Nett sa for siden:

OK, da skal jeg ikke kjøpe det. Regnet med at det var sånn, men en venninde av meg mente at det var like effektivt. Kostet kr. 1999 (Ellos), og på Bailine koster det 3000 for 11 ganger!

Hva er forsjellen på muskelstimulatorm og treningsstimulator??

Nille sa for siden:

Slik jeg har fått det forklart er det slik at muskelstimulator festes "hvor som helst", har fast "pulsering" og stimulerer de musklene som tilfeldigvis finnes der padsene settes. Mange steder som selger slike behandlinger har ikke greie på muskler og hvor de sitter i det hele tatt. Skal du sette slik på seg selv er det jo enda vanskeligere.
[color=purple][/color]
Treningssimulator som f.eks. Bailine kjører mange forskjellige program. Pulseringene varieres, går dypere og pads plasseres etter et bestemt mønster alt ettersom hvilke muskler som skal stimuleres. Altså etter hvilke muskler som skal trenes. Du skal kunne velge mellom figurformingsøvelser eller styrketrening med vekter.
[color=purple][/color]
Det er slik fysioen min forklarte det også da jeg spurte ham. Leste en undersøkelse for noen år siden ang forksjellen på muskelstimulator i skjønnhetssalong og Bailine - da kom Bailine helt klart best ut og ble kalt treningssimulator og ikke musklestimulator.
[color=purple][/color]
Mer vet jeg ikke og kan ikke forklare det bedre.

Nett sa for siden:

Takk Nille - godt forklart! Var litt usikker, men har bestemt meg for å prøve en runde på Bailine.

Icerus sa for siden:

Hei Nett

Vi har kjøpte en slik maskin (en avansert en) for to år siden. Jeg synes at den er kjempe bra. Fikk med masse tegninger med hvor de forskjellige paddsene skulle plasseres for de forskjellige programmene.

Har alt fra muskelstimulering, fett forbrenningsprogram og lymfedrenasje..

Har dessverre ikke vært så flink til å bruke den det siste året.

sjarmtrollet sa for siden:

Hvilken maskin er det dere kjøpte?

Icerus sa for siden:

Skal komme tilbake med svar på denne i morgen. Husker ikke i farten. Må sjekke:o

Nille sa for siden:

Det hørtes jo lovende ut. Hvor mange cm gikk dere ned med den ?
Husker du omtrent prisen ?

Icerus sa for siden:

Hei Nille

Den var ikke billig. Men gikk ned ca 10 cm rundt magen, og 4-6 cm rundt lårene. Var ikke på noen spesiel kur på den tiden. Tror den kostet 2000,- men det er en av typene som de som tilbyr behandlingen bruker. Vi fant ut at vi likså godt kunne kjøpe den i stedet for å bruke masse penger på behandling.

Merket spesielt at selulittene minsket. De forsvant ikke, men minsket.. Skal komme tilbake med navnet på den. Må komme meg hjem fra jobb først;)

Har ikke brukt denne på en god stund, og pga dårlig kosthold har jeg endt tilbake på "gammel" str. Kanskje på tide å ta den opp igjen. Føler alltid at jeg har for dårlig tid til det, og favoriserer en time på treningsenteret fremfor en "behandling"

Frøya sa for siden:

hei

skulle gjerne hatt navnet på denne maskinen din!
dette høres jo herlig ut.

;)

Icerus sa for siden:

Hadde helt glem denne posten:o . Var å sjekket når jeg kom hjem samme dag, men her selvfølgelig glemt det nå.:forvirret Lover å prøve igjen
lister seg ut igjen:liste:

Icerus sa for siden:

Den vi har heter Trimform Professional 12, Bedre seint enn aldri:o :o

Hege_ sa for siden:

Noen andre som har erfaringer med denne maskinen? Dette hørtes spennende ut..

Hege_ sa for siden:

Hvor lang tid brukte du på å gå ned disse centimetrene?

Icerus sa for siden:

Hei Hege

Det ser ut sdom den ja.. Det tok ca 4 mnd. Men da gikk jeg ikke på noen spesiel "diett". Så i tillegg til et bra kosthold kan det sikkert gå raskere, avhengig av hvor mye du skal ned.

Jeg fikk i alle fall kjempe muskler i magen. Mens på lårene var det bare reduksjon i omkrets. Har også noe å si hvor en plasserer padsene. Sørg for at du får med brosjyre dersom du vurderer å kjøpe den.

icerus

Hege_ sa for siden:

Jepp. Dette vurderer jeg absolutt. Når du sier kjempemusker, snakker vi sixpack? :D

Icerus sa for siden:

Ja jeg snakker om en liten antydning til six-pack. Eneste problemet mitt var at jeg hadde en del magefett, og den ble derfor veldig gjemt. Men den var der :0)

Hadde jeg i tillegg endret kosten hadde den sikkert kommet mer frem..

Hege_ sa for siden:

WOW! Det er leeenge siden jeg hadde sixpack!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.