Monna sa for siden:
Lurer også på om tørrfisk er et akseptabelt snacks når man holder på med ketose???
Monna sa for siden:
Lurer også på om tørrfisk er et akseptabelt snacks når man holder på med ketose???
Nille sa for siden:
Tørrfisk er helt greitt. Den har som regel ikke karber..... Men orker du så mye av den da ?
Monna sa for siden:
Klarer 25 gram på et øyeblikk! Det er vel ikke så mye, er det vel???
Nille sa for siden:
Nei DET er jo ikke store flisa ! :p
Seigdama sa for siden:
Herreminhatt, får jeg tørrfisk er jeg i ekstase!!
Kan spise til jeg spyr... selv om jeg ikke får til å spy :rolleyes:
Nena sa for siden:
Mmmmm - tørrfisk er noe av det beste jeg vet! Også i form av middagsmat - har spist grillet tørrfisk på restaurant, det var aldeles nyydelig!
zipi_71 sa for siden:
Ser det er flere tørrfisktråder her, så vi er ikke alene om å være hekta, her finner dere godsakene: torrfiskpiraten.com/store/index.html :D
Penny Lane sa for siden:
mmmm....får vann i munnen av å høre ordet tørrfisk...hehe for oss islendinger er det rene konfekten! hehe nam namm!!!! ;););)
zipi_71 sa for siden:
Stilig, tørrfiskpiraten selger nemlig tørrfisk fra Island, og den er NAMMIS!
Iset sa for siden:
Det å dyppe tørrfisken i smør var nytt for meg. Herregud noe så godt, sikkert. :sikle:
pillan sa for siden:
Mmmmm........... Elsker tørrfisk og rødvin jeg da;)))
zipi_71 sa for siden:
Weeeee! Min kjære tørrfiskpirat (www.torrfiskpiraten.com/store/torsk.html) som jeg har blitt hekta på, har ENDELIG fått inn HEL tørrfisk av den gode gamle sorten. Nå sitter jeg med et digert stykke som jeg i all min vikingaktige tørrfiskspisestil bruker kniv på, og skiver av deilige "fliser" som på et annet fenalår. Kunne ha banket det også, men liker å ha noe å tygge på jeg da. Dessuten har vi lagt biter av tørrfisken i bløt, og grillet dem. Det skal vi gjøre mer av! Utrolig hvordan den tørrfisken vokste, og hjelp så mett jeg ble! Namme nam.
Elanessë sa for siden:
Signere ja! Mmm! :sikle: Men et par spørsmål: hvordan banker man en sånn egentlig? Bare slår? :p Og hvor kan den oppevares? :confused: syns å huske fra jeg var lita at mamma ikke ville ha den i hus e.l for lukta satt sånn i. Men her bor vi jo i blokk og har fellesbod ute og sånt...Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.