< Tilbake til oversikten

Har du edderkoppfobi og bor i Oslo?

Huldr sa for siden:

Flere edderkopptråder :D

Jeg kjenner ei som driver med NLP, og som har forespørsel fra Hjemmet om å bli intervjuet om kurering av fobier. Hun trenger derfor en med en fobi hun kan kurere. Det var egentlig meningen at jeg skulle gjøre det, men jeg har bare mark/sneglefobi, og nå sier de i Hjemmet at det ikke er "vanlig nok"... De vil ha en med edderkoppfobi.

Så er det noen her som bor i Oslo som kunne tenke seg å bli kvitt edderkoppfobi? Det tar sannsynligvis kort tid (en session), og involverer ikke noe ubehag. Ingen eksponering for edderkopper! Hvis du kunne tenke deg å stille opp i Hjemmet er behandlingen gratis. Ellers tar hun gjerne folk til behandling som ikke vil i ukeblad, men da koster det penger.

Ehh... er det greit at jeg spør om dette her forresten? Håper det :o

guro sa for siden:

Kanskje man ikke må bo i Oslo, bare være der for en time neste uke?

Huldr sa for siden:

:lol: Selvsagt!!

Send PM da... :)

guro sa for siden:

Jeg har ikke edderkopp angst selv, men kjenner noen som har .. ;)

Huldr sa for siden:

Flott, flott :D

dør av nysgjerrighet

javius sa for siden:

Hei

Jeg har en samboer som gjerne er med på noe slikt. Hun har sterk edderkoppfobi!
Ta kontakt hvis dette fortsatt er aktuelt. Jeg er også veldig interresert i å høre mer om behandlingen av slik fobi.

Jav

Georgine sa for siden:

Jeg er dritredd edderkopper og bare tanken på å bli kvitt den å få ett normalt forhold til disse gjør meg rett og slett kvalm...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.