< Tilbake til oversikten

Jeg sier farvel...

#1

Carbokiller sa for siden:

-Her og nå sier jeg takk for meg, for vennskapet og for støtte og vinker farvel! Jeg er offisiellt nå ferdig med stormotebutikkene for resten av livet. Og dette er mitt endelige farvel. Heretter er det med høyt hevet hode jeg trasker forbi dem, vitende at jeg har gjort en deal med meg selv om jeg ALDRI skal inn der igjen. Jeg er nå slanket ut av hver eneste størrelse som er der. Og det er med enorm glede jeg kan tenke på at jeg aldri mer slipper å betale 800,- kroner for en t-skjorte i str. 54 når jeg nå kan gå å kjøpe en til 99,- på H&M.

Eieren av storemote butikkene har i alle år levd fett på mine kjøp men skal heretter ikke få en øre mer av meg!!! Jeg er ferdig med telt-kjoler, telt-jakker, telt-bukser, telt-gensere. Så jeg takker for lang og tro tjeneste i å betjene store meg og vinker gladelig og lett farvel!
Carbokillern


#2

Miriam sa for siden:

Vil bare ønske deg lykke til og jeg må si at jeg er imponert:)


#3

Skorpia sa for siden:

Tror neppe det var noe trist farvel du tok:)

Jeg har nå gått til søpla med en del klær,men jeg brukte de lenge etter at de var for store til meg:p Kjøper nå klær med forsiktighet, i tilfelle jeg skulle klare å nå målet mitt,selv om jeg har litt problemer med kosten for tida.
Tror jeg burde benytte meg av Silvametoden igjen,så kanskje jeg klarer å opparbeide en viss stanhaftighet.

Men folkens,livet er herlig dere,når en kan kjøpe vanlige klær i vanlige butikker.:_plystre:


#4

Summer sa for siden:

Å, så kjekt Carbokiller1 Gleder meg med deg ! :)


#5

Albertine sa for siden:

Åh, jeg trodde du skulle si farvel til oss jeg! Må ikke skremme meg sånn!

Du er flink!


#6

Iset sa for siden:

Uff nå trodde jeg du skulle forsvinne fra oss her.
SÅ BRA!! Jeg er så glad på dine vegne, Carbokiller!!

Gleder meg til det er min tur. :)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.