Hei!
Jeg er journalist i KK og jobber med en sak om mørk sjokolade. Stadig flere av oss, særlig kvinner, foretrekker den mørke varianten. Sikkert både pga smak og fordi det sies å være litt sunnere. I den sammenhengen skal jeg samle et par damer som er glade i mørk sjokolade til å spise og snakke om herligheten.
I og med at jeg tidligere har funnet noen flotte damer til å være med i en sak om lavkarbo-øl på denne siden, prøver jeg meg igjen. ikke nøl med å ta kontakt for å få vite mer. Send meg en privat meldin eller en mail på [EMAIL="[email protected]"="[email protected]"][email protected][/EMAIL].
Jeg eeeeelsker mørk sjokolade. Helst 85%, men 70-75% går også bra. Det er pur medisin ! Men jeg måtte lære å like det da !
[color=purple][/color]
[color=purple][/color]
jeg digger egentlig alt som har me sjokolade å gjør. men de siste årene ( nå høres jeg kjempe gammel ut) så liker jeg bedre å bedre den mørke. det er nesten dess mørkere dess bedre. opptil 85% da. etter da så er det sort sjokolade og altfor bitter.
men jeg er heller kanskje ikke noe dame da.. :cool:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.