< Tilbake til oversikten

Veldig sliten i kroppen om dagen... Hjelp...

Heiko sa for siden:

Håper noen her kan gi meg litt råd... Det trengs! Jeg endret kostholdet mitt i jan 06, og fikk supermasse energi de første ukene/månedene. Men i det siste, er jeg så innmari trøtt!!! :confused: Jeg klarte å forsove meg med to!!!:eek: timer til jobb i forrige uke!!!! Det har aldri skjedd før. Dette var en tirsdag, og jeg var overbevist om at det var lørdag!! :o Helt sikker altså!!! :o Den gang ei.... Alle på jobben sendte mld og ringte meg, men jeg gadd ikke ta tlf så tidlig på en lørdag... :rolleyes: Reagerte vel ikke før samboer fikk mld av min arbeids-kollega... Og da er det ille... :rolleyes: Hva er anneledes nå, er ikke for hekta på hva jeg spiser, men prøver å være forsiktig med hva som går inn... Drikker litt mindre vann enn før.. Kanskje det er det det er???:confused: Har jo mye å si det....

Uansett, gi meg gjerne noen tips, det trenges! ;) Fin dag videre, alle sammen!

Nille sa for siden:

Hva spiser du ? Typisk dagsmeny med mengder ....
Trener du ?
[color=purple][/color]
Det kan hende du får i deg for lite mat/næring i forhold til ditt aktivitetsnivå. Nok grønnsaker, fett og proteiner er viktig på dette kostholdet.
[color=purple][/color]
Tar du kost tilskudd ? I tilfelle hvilke ?
[color=purple][/color]
Om du er i ketose eller spiser for lite er det mulig at kroppen rett og slett manger viktige næringsstoffer/mineraler, at du har kjørt lagrene tomme på en måte .
[color=purple][/color]
Kunstig søtstoff er ikke bra i større mengder, det påvirker blodsukkeret. Skjulte karbohydrater (du tror det er lite i en vare så er det kanskje mye) påvirker også blodsukkeret/insulin nivået i kroppen.
[color=purple][/color]
Vanskelig å si noe uten å vite akkurat hva du får i deg ....:)

luringen sa for siden:

jeg tenker med en gang at du må da mangle no?? tar du no tilskudd etc??

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.