< Tilbake til oversikten

Løver

Dorothy sa for siden:

Mange som er løver her inne? Her var i hvertfall mitt horoskop for dagen, i følge Side2. "Spiser du fordi du er sulten, eller er det en måte å dekke over det som egentlig er problemet? Mat skal nytes, ikke brukes som et middel for å dekke over følelser."

sirimor sa for siden:

ops, ikke løve jeg, men hørtes veldig kjent ut....

Charmtassen sa for siden:

Ikke løve jeg heller, men det er et av de stjernetegnene jeg (etter sigende) skal passe godt sammen med - også på jobb (sjefen og nærmeste kollega er løver - passer veldig bra!)

Min sier:
"Noen mennesker tror du bare er ute etter fest og moro, men de skjønner ikke at alle klovneriene dine har en dypere mening. Det inkluderer å gjøre deg selv fornøyd og hjelpe andre med det samme."

Det hørtes ut som Charmtassen-Skytten, ja! :ja:

Dorothy sa for siden:

Ja, det ligger ofte en kombinasjon mellom mat og følelser.

BiggestLooser sa for siden:

Ikke love, men kjenner meg av og til som en sulten love paa jakt etter noe spiselig. :hungry: Jeg er tvilling og jeg har en flink og matfornuftig side, men jeg har ogsaa min "onde" tvilling som bare vil bo i sofaen og spise fysj og fy. :ja::sikle:

jeef-micro sa for siden:

Jeg er også tvilling, og det er ikke bare når det kommer til mat jeg har to sider... det er sånn ca når det gjelder ALT... for og mot, frem og tilbake, og greier ikke helt å bestemme meg... hadde vært greit å hatt noen som bare fortalte meg hva jeg skulle gjøre og mene til en hver tid... men sånn er det jo ikke

Fjonken sa for siden:

Jeg er vekt jeg.. behøver vel ikke å utdype no særlig mer.. :D

sirimor sa for siden:

Glemte å si det, men jeg er Tyr. Da er jeg vel bedagelig anlagt, litt treg, veldig svak for all slags nytelse, tålmodig (?), men kan bli veldig sint, går fort over. Hvor kommer den rastløse siden fra mon tro...

BiggestLooser sa for siden:

Du også. Må du også ha ofte variasjon som ny shampo, ny såpe o.s.v. hver gang du kjøper ny. Jeg kan aldri ha samme som jeg hadde sist. Roteter wallpaper på PCen som andre skifter truse.

jeef-micro sa for siden:

hehe ganske stabil på sjampofronten, men jeg har det med å gjøre flere avtaler på samme tid, for at jeg ikke greier å si nei da... eller kan ikke spise det samme to måltid på rad og sånt... og truse skifter jeg hver dag :p

Grethe sa for siden:

Jeg er tyr. Det betyr at jeg er litt treg, veldig sta og lojal til siste skrik.... Merker vel staheten mest i hverdagen tenker jeg :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.