mofe sa for siden:
Iflg. denne artikkelen har 60% av oss evnen til selvhypnose. Og vi går inn og ut av transe hele tiden, uten å være klar over det.
forbruker.no/jobbogstudier/studier/article1316848.ece
Spennende! :ja:
mofe sa for siden:
Iflg. denne artikkelen har 60% av oss evnen til selvhypnose. Og vi går inn og ut av transe hele tiden, uten å være klar over det.
forbruker.no/jobbogstudier/studier/article1316848.ece
Spennende! :ja:
Fjonken sa for siden:
Med andre ord.. så er jeg i transe omtrent 85% av min "våkne" tid..:D
Trolljenta sa for siden:
Jeg kjøpte boken til Sigurd Stubsjøen og han andre fyren om selvhypnose. Ble ikke så veldig mye klokere av det egentlig, så hadde vært interessant å melde seg på kurs.
sirimor sa for siden:
Jeg har gått på kurs hos Sigurd Stubsjøen. Veldig inspirerende.:)
nøtta sa for siden:
tenk og være på joggetur og våkne når man kommer hjem, det hørtes utrolig deilig ut :D
neida, høres veldig interesant ut :ja:
Trolljenta sa for siden:
hehe.. den tanken har slått meg også
Nille sa for siden:
:ja: jeg også !! :p Men jeg har kalt det selektiv hørsel. Fikk det samtidig som jeg fikk barn...
Karin sa for siden:
Ja, ikke sant . . . God egenskap å ha når man er lærer også. . .
Nei, det siste var i hvert fall tull! Men dette kan jeg faktisk mye om. Hadde en helt fantastisk kursleder i Tromsø. Og jeg bruker det fremdeles innimellom på elever/klasser.
Jeg setter dem ganske enkelt (ved hjelp av det som heter pathworking) i en lett transe, for å unngå at de konsentrerer seg om alt mulig annet. Så har jeg dem der - akkurat der. Men jeg understreker at det er snakk om en LETT transe.
Skorpia sa for siden:
Leste gratiskurset i selvhypnose,og må si det er veldig likt de fleste avslapningsteknikker. Det minner veldig om Jose de Silvas bøker om visualisering. Minner meg på at jeg absolutt bør begynne med det igjen,men det er alltid et tiltak å få begynnt.:o
Karin sa for siden:
Det ER avslapningsteknikk. Og det ER visualisering. Og det er faktisk alt det er. Verken mer eller mindre. Og så kan man lede andre i en drøm.
(Har drevet med det sånn nå og da i 22 år vel nå. . . se ovenfor. . . )
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.