< Tilbake til oversikten

Hva gjør jeg feil!

Sliter sa for siden:

Jeg har lest boka til Skaldeman og følger hans opplegg. Jeg startet på 115 og ønsker å komme ned på 80-70. De 10 første gikk veldig greit men nå har det stoppet opp. Jeg har så gar gått opp nesten 2 kg på en uke.
Jeg spiser egg og bacon til frokost, og nakkekoteletter/sommerkotteletter og sper på med smør og seterrømme for å få opp fett andelen. Jeg sper også på med ost for smakens skyld. Jeg drikker vann og Peppsi max. Jeg har prøvd en uke med å kutte ut peppsi maxen og drakk bare vann men det hjalp ikke noe. Er det noen som har erfaringer som kan hjelpe med er jeg takknemelig.

Kristian sa for siden:

Slapp av, det er helt normalt med ett platå, om noen uker kommer du til å fortsette ned.:)

Sliter sa for siden:

:) Tusen takk, en trenger litt oppmuntring når det går tregt.

Georgine sa for siden:

Ta frem målebåndet, så vil du kunne se at selv om vekten står stille så kan centimetere forsvinne :)

Fjonken sa for siden:

Jeg må bare gjenta noe jeg gjentar svært ofte.. TTT.. dvs.. ting tar tid. Skal man lykkes med slanking må man være tålmodig. Du er sikkert inne i en platåfase.. Det er kjipt og demotiverende.. men det er såre nødvendig fordi kroppen trenger tid til å takle alle omveltningene. Jeg har hatt vektplatåer på både 1 uke og 2 måneder.. Det er da man må stole på at opplegget fungerer og bare holde på trutt og jevnt. Gi opp eller få panikk og alt går rett i dass. Følge på og holde ut og vips en dag så skjer det ting i kroppen igjen.. Tålmodighet og utholdenhet er cluet.. Alltid!

Sliter sa for siden:

Takk skal du ha.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.