< Tilbake til oversikten

Nettbutikken til Lindberg

#1

Fedonisten sa for siden:

Er det noen som har handlet noe snacks der?
Hvordan smaker det?
Er det "GODKJENT" i forhold til karboser?

Skjønner jo at det ikke er helt på viddene så lenge det selges gjennom Lindberg, men er det "GODKJENT" eller bare "OK - hvis du absolutt MÅ ha noe da...."

Ser'u forskjellen?

:klem: fra godterisugen Fedonist


#2

HP sa for siden:

Det blir vel OK da... :p

Glimrende Cavalier sortiment... Kansje noen skulle tipset dem om å legge ut næringsinnholdet... :) Slik at vi Atkinser kan telle karbisser...


#3

trulte sa for siden:

Kjøpte en liten pappeske, nesten en av hver fra øvert til nederst på listen, kr 450,- takk! Tror jeg slo rekord i godiskjøp fra Lindbergshop.
Har ikke peiling på innholdet, men godt smakte det.......og jeg gikk ned selv om forbruket var litt(hmm) overdrevet en ukes tid. Forklaringen kan kanskje være at diarre'en var konstant tilstedeværende, vanskelig å gjøre innkjøp f.eks. Det er ikke morsomt å MÅTTE og du vet at nærmeste toalett er laaangt unna. Det var heller ikke noe problem å forsyne en middels by med gass:eek:
Konklusjonen må vel være: sørg for å være hjemme eller spis moderate mengder:) Merket ikke noe til ekstra søttrang etter denne uken heldigvis.


#4

Iset sa for siden:

Hallo dere, spar porto og kjøp på helsekosten. De selger jo alle Cavalier sjokolader, og disse gummigodteriene. Iallefall Life butikkene. Dessuten har de dem på alle snope-forretninger (Candy Girl bla). ;)


#5

magdalena sa for siden:

Jeg har bestilt gelegodteriene,lakris og cavalier,men ennå ikke fått det.Kom oppi en pris på 390kroner.Jeg synes helsekosten var dyrere enn Lindberg,og utvalget var dårlig.Denne hørte til Life kjeden.Men nå bor jeg jo i distriktsNorge og må kjøre 75km til nærmeste helsekost,en vei,og det er bare tull når de ikke engang har soyamel.En cavalier fant jeg og ingenting annet godis.For min del lønner det seg nok med Lindberg hvertfall,med tanken på bensinutgifter og at det var billigere på nettet for godisen.


#6

Iset sa for siden:

Ojsann da har de ekstremt dårlig utvalg ja.


#7

magdalena sa for siden:

Jo,det kan jeg skrive under på.Men kanskje det ikke lønner seg for de, siden det er forholdsvis lite sted,og jeg hadde store forventninger.Har vært inne i større helsekostbutikker av samme kjede,og da har jeg ikke visst hvor jeg skulle starte!


#8

Iset sa for siden:

Ja jeg jobber i Life i en større by, og her har vi kjempebra utvalg i slike ting som regel. Det eneste negative er at når jeg er alene på jobb på kveldene feks, så er det så lett å kjedespise på disse sjokoladene hehe.


#9

magdalena sa for siden:

Nå har jeg henta varene,så la tirsdag og TVkvelden komme!Bestilte søt lakris,vingummi og frukt og mint tofee,og selvsagt cavalier.De milk barene er så sinnsykt gode,og trenger ikke spise så mye heller(ikke jeg hvertfall),best når de smelter på tunga:rolleyes: . De tofee godteriene var veldig gode,særlig de med mint.Skal nok handle flere ganger der,ja.De inneholdt ikke sukker,bare søtet med maltitol,,og i nøden gikk jo det bra?Blir mye luft i magen,men...


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.