mofe sa for siden:
Bare et apropos til dette med kaliuminntak...
mofe sa for siden:
Bare et apropos til dette med kaliuminntak...
Summer sa for siden:
Jammen, hallo?!? Hvem som putter innpå over 10 kapsler med kalium da? :confused:
Dette er jo vel det som kommer under kvakksalverloven av alternative behandlere, og behandleren har fått fengselsstraff også. Ingen med vettet i behold går hen og tar over 10 kaliumtabletter på eget initiativ.
mofe sa for siden:
Mm. Man stoler jo på at folk bare vil hjelpe. Mulig naivistisk, men allikevel.
Bra at dette ble fanget opp, selv om det måtte en hjerneskade til.. Jeg tror det er mange der ute som har hatt mange sånne nesten-skader..
Nille sa for siden:
:rolleyes: Ja, ikke sant ? Men man stoler jo på "healeren" sin da. Nifst syns jeg !
Det viser at man skal være på vakt over alle slags former for overdrivelse. Som jeg pleier å si, for mye av det gode kan også være galt !
Fjonken sa for siden:
Det burde ha ringt en bjelle hos dama. Jeg mener .. det står da tydelig på kaliumboksen at anbefalt dose ikke bør overskrides.. Og enhver med litt fornuft i pappen bør skjønne at 10 kapsler pr dag høres mye ut.. Går ann å sjekke ut sånt sjøl også da.. Ved å spørre på apoteket der man kjøper disse kapslene, eller i helsekosten..
raptor sa for siden:
Høres ut som hu var noe hjerneskada fra før, stakkars. Ække sikkert hu merker noe forskjell:p
mofe sa for siden:
Hø hø hø.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.