< Tilbake til oversikten

Overspising, spesielt ett kvinneproblem ...

SjokoMons sa for siden:

Jeg vil ambefale en bok for alle kvinner der ute som sliter med tvangsspising og overspising, denne boken tar for seg alle mulige problemer som kan forårsake trøstespising og den gir råd om hvordan man kan jobbe seg i gjennom problemet. Etter hvert kapittel i boka er det oppgaver man skal jobbe seg i gjennnom for å få størst mulig utbytte av å lese den. Disse har hjulpet meg med mange andre problemer også utenfor spiseproblemet mitt.

Derfor vil jeg ambefale "NÅR MAT BLIR EN BESETTELSE" av Ellen Anker-Nilssen

Håper at flere kan få hjelp av å lese den...

Evrydike sa for siden:

Jeg er på vei til biblioteket allerede...:)

SjokoMons sa for siden:

Så bra! Det vil du ha stor utbytte av!

Summer sa for siden:

Denne har jeg hørt mange har skrytt av, men ikke lest selv enda. Takk for påminnelsen. :)

Albertine sa for siden:

Det kan jeg skrive under på! Jeg har hatt samtaler med Ellen ett år og lærte utrolig mye om meg selv.

Santa Sofia sa for siden:

Takk for tipset! Den er herved bestilt fra bokklubben for den nette sum av 80 kr siden jeg hadde et bonuskort til overs. Det høres ut som den er verdt mer...:)

paprika sa for siden:

Den er herved bestilt fra Haugenbok

Valeriana sa for siden:

Jeg leste boka for noen år tilbake da den nylig hadde kommet ut. Veldig nyttig for meg som har slitt med overspising store deler av livet. Boka greide å sette ord på mye av det jeg har slitt med og fikk meg til å tenke i nye baner.

Georgine sa for siden:

Jeg har også bestilt denne boka, ser at jeg må gjøre noe med problemet mitt og kanskje dette kan sette noen ord på ting og tang?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.