Burde man ta tilskud av antioksidanter når man går på ketolysekuren? Tenker på at vi spiser jo ikke frukt så da blir det vel ett manko? Har en veninne som selger Pharmanex og de har et tilskudd som heter "Tegreen". Lurer på om dette er noe for meg?
Hei
Du skal spise blandet salat / grønnsaker hver dag på ketolysekuren. Der får du naturlige antioxidanter:)
Selentabletten og de øvrige ketolysetabletter inneholder sterke antioxidanter, så da trenger du ikke spesielle tilskudd for øvrig.;)
Dette er litt offtopic, men jeg nevner det samma f :p
Antioksidanter er som vi vet viktig. Men det har vist seg at for mye av det gode ikke er så bra. Cellene kan bli prooksidert. Så å spise 40 gram c-vitamin om dagen er kanskje ikke så heldig..
Men så sier annen forskning sikkert det motsatte :D Jeg prøver å tenke selv og følge en middelvei.
Hei
Jeg skjønner ikke helt hva du mener med 40 GRAM C-vitamin ?? Iketolysetablettene er det 90 mg. For øvrig har du rett, antioxidanter i overskudd er skadelig. I ketolysetablettene er innholdet av vitaminer og mineraler balansert og tilpasset kostindusert ketose. Alle verdier for mineraler og vitaminer holder seg innen for det som er tilladt i Norge.
Vennlig Hilsen
Torkil
Finnes dem som kjører slike kurer også, uten at jeg husker noen navn i farten. Det har ingenting med ketolysekuren å gjøre.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.