Summer sa for siden:
......
Summer sa for siden:
......
jeef-micro sa for siden:
:sikle: den "sausen" så helt fantastisk god ut
Summer sa for siden:
Fedons franske, med smeltet Freia 70%bringebærsjokolade over (hadde ikke tid til å la det stivne, for kaken tryglet oss om å bli spist), og så skulle det være bringebærsaus, men den ble litt sånn sorbetaktig, for vi hadde jo ikke tid til å vente til bærene tinte helt heller. :p
Fjonken sa for siden:
Jeg trodde først det var en tallerken med bikkjefor jeg da.. også fikk jeg vridd det til det unevnelige som bikkjene gjerne legger fra seg og som man må plukke opp etterpå.. Men så leste jeg litt og fant jo ut at det var KAKE..
Fjonken må visst pusse colabånnane sine med stålull snart..
Summer sa for siden:
Litt uskarpt med mobilkamera ja. Ikke akkurat så mange megapixsler. Men du vet du kan klikke på bildet for å få det større ikke sant?
Fjonken sa for siden:
Joda.. og DA så jeg KAKE..men ikke da jeg mysa på tertittbildet..
luringen sa for siden:
hehe...fjonken da....må nå glise. kaka så nyyyydelig ut! oppskriften ligger den her på forumet?
bikini sa for siden:
Ja, den oppskriften vil vi gjerne ha, alle sammen :D !!!Mmmm...(selv om det er en stund til jeg får spise den (men kanskje jeg må ha den fpor å klare av 17. mai :( ----:p !
Summer sa for siden:
Vel bekomme. :)Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.