Jeg har allerede kjøpt Trollmannen fra Oz, både til sønnene mine og til sønnenes barnehage (de har igjen flere i Trondheim), og venter på Alice i eventyrland i posten (Norli nettbokhandel har sendt de). Har likeså godt bestilt en til barnehagen også. Som gave for at de er så fleksible på alle mulige måter.
Podene mine er litt for små til bøkene ennå (tror de vil rive i stykker pop-up delen), så vi sparer de koselesing og til de blir større.
Er jo som et lite eventyr i seg selv å åpne side for side. Drømmer meg nesten litt vekk jeg.;) Det samme gjorde ett av mine tantebarn da hun tittet gjennom Trollmannen fra Oz. Hun er 12 år, Harry Potter fan, og falt helt for boka.:)
Anbefales.
Anbefaler også en titt på hjemmesiden til pop-up kunstneren Robert Sabuda, www.robertsabuda.com/ både for å ta en titt på andre bøker (på engelsk riktignok), og for å prøve å lage pop-up selv. Du finner en lenke til en side med trinn for trinn til masse ulike figurer/former. robertsabuda.com/popmakesimple.asp
Noen er lette, andre mer avanserte. Koselig sysselsetting sammen med barna på mørke vinterkvelder kanskje??
Ja ikke sant.
De har de på Norli på gamle branntomta, dvs. krysset mellom Nordre og Dronningens gt. De har begge bøkene som så langt er oversatt til norsk.
Ja, ikke sant. Og så trykkes det bare 5000 (med norsk oversettelse altså). Så de kan jo bli samleobjekt også etter hvert. Har akkurat hentet Alice i Eventyrland på posten, men ikke rukket å åpne den ennå. Venter spent......
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.