Dere må registrere dere for å se dem, men det er verdt det. Jeg har funnet utrolig mange oppskrifter på de vidunderligste retter nå, alt fra lasagne til "ekte" pizza, sjokoladeostekaker osv. Og jeg syns det er ganske praktisk (og kjekt) å få se bilder av det folk har laget. Synd vi ikke får tak i alt her til lands da... :sukk:
I dagboka mi har jeg lagt inn linker til suksess-historier og masse før og etter-bilder fra samme forumet. Ikke meningen å reklamere for et annet forum altså, men vi er jo i samme båt hele gjengen, og hvert forum har jo sin sjarm. Tenkte iallefall det hadde vært inspirerende for noen å se slike bilder, lese suksesshistorier og få enda flere oppskrifter. :)
:ja: Det var vel en som heter Alina (min polske venninde) og Demi som i fellesskap kom frem til disse. Mine ser akkurat like ut ! :sikle:
[color=#800080][/color]
Men vær oppmerksom på at Kevin's oppskrifter inneholder en gu bråte ting vi ikke får tak i her hjemme. Som diverse Carbquick mixer, siruper etc. Har prøvde flere av oppskriftene med mindre hell ! De SER godt ut, men det er flere skuffelser en suksesser !
[color=#800080][/color]
De oppskriftene jeg har gjengitt her på Lavkarbo har jeg fått lov til å gjengi her. Spesielt viktig er det for Karen sine, for om vi ikke endrer ingrediens eller noe i oppskriften så er det Copyright på hennes, siden hun har utgitt kokebøker med oppskriftene i !
[color=#800080][/color]
[color=#800080][/color]
Du kan godt lage dem uten skallet, men de smaker ikke like godt da syns jeg :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.