< Tilbake til oversikten

Kan vi ???

#1

Marit sa for siden:

Kan vi ikke prate litt om noe annet enn mat også.
Er ganske lei grønnsaker nå, og klarer over hodet ikke å få imeg nok mat.
men vekta synker.:D
Der glemte jeg meg!!!

Er helt gal etter Idol! har sett allt, både i fjor og i år.
Noen andre?

Hvem tror du vinner av de 4 som er igjen.
Stemte på Kurt i fjor, og nå er han der.

Stemmer Kjartan hver gang nå. (synes han er litt pen oxo:love: )

Hvem tror du vinner............
Mulig denne skulle vært på utenfor tema, så får dere heller bare flytte den.


#2

HP sa for siden:

Du har skrevet rett plass :)

Og ja her kan vi prate om allt mellom himmel og jord... og bortenfor... :D

Angående idol... hva er det egentlig? Har ikke tv... :p


#3

Marit sa for siden:

TV.

Kanskje ikke du, men du vet da vel hva Idol er?
Nok om det.
Hilse fruen...
Setter pris på de små, godbitene fra henne.


#4

Nille sa for siden:

Det er flott å ikke ha TV - men HP, - om du ikke vet hva Idol er må du jo leve helt uten nyheter og aviser. Man kan jo snaut se en avis uten at det er Idol stoff !! Og da mener jeg ikke at du må LESE avisa heller ! Forsia sier sitt den ! :o Tror du tuller med oss jeg ! ;)

Uansett, - jeg må nok inrrømme at jeg følger litt med på Idol. Min mening ? Syns Sandra burde vært ute for lengst..... av de andre er det okke som hvem som vinner....de best har gått ut allerede ! :p


#5

HP sa for siden:

Har fått med meg Idol... men hva er det egentlig?

Jeg leser aviser men hopper glatt over sladder... :p

Er det intrige, såpe, realityshow? Eller er det virkelig en talentkonkurranse? Talentjakt?

hva er det egentlig? :snill:


#6

Nooria sa for siden:

De beste har gått ut så det er nesten det samme hvem som vinner. MEN og jeg må virkelig si MEN: Jeg blir dritsur dersom Kjartan vinner - ikke fordi jeg har noe i mot ham personlig - men i år er det jo jentene som har vært best. Det har vært så utrolig mange flinke jenter (i motsetning til i fjor), derfor vil jeg synes det er blodig urettferdig hvis en gutt vinner.

Maria var definitivt den beste, med Anh på en rågod andreplass!

Forøvrig må jeg bare si en ting om Sandra: Hun er faktisk en av de som har mest Idolpersonlighet. Dessuten så tror jeg hun er mye flinkere til å synge enn hun har maktet å vise oss i de fleste av programmene. Hun er veeeeldig ung og har nok vært veldig nervøs.


#7

Maz sa for siden:

HP nå oppfører du deg slik jeg pleier før fotballkamper og spesielt cupfinaler.

Hva fotballkamp? Hvem spiller? Å Rosenborg--Virkelig?

Dette er jo et semibevisst spill. Liker ikke fotball og blir påtvunget det (slik du blir med idol) fre alle kanter og later som " I know nothing"

Alle andre bortforklaringer avskriver jeg som ren løgn.


#8

Fedonisten sa for siden:

YES - YES - YES!!! :D

- SHE'S BACK!!!! ;)


#9

HP sa for siden:

:stuart:

10 poeng til Maz, men spm er fortsatt reelt... ;)

Er det en talentkonkurranse eller er det såpe/realityshow?

Om det er talentet som er fokus, så er det den beste som vinner. Er det et reality show så blir det jo den som er mest populær/den som skaper mest sympati blant seerne som vinner...

Og som dere skriver, de beste er jo ute for lenge siden... :veitikke:


#10

Marit sa for siden:

[font=Arial Black][/font]

[font=Arial Black][/font]
:confused: Det var dere som mente noe, som skulle svare.
Så dere som følger med på IDOL, Welcome.

Dere som ikke har sett på idol, ser ut som det er mange:o
Kan jo bare skippe denne siden.
[font=Arial Black][/font]


#11

HP sa for siden:

:hest: Får visst skippe videre jeg da... :boat:

Men jeg lurer fortsatt på om det er en talentkonkurranse eller et realityshow... Om noen av dere som ser på kan svare på det... :snill:


#12

MHM sa for siden:

Jeg får ofre noen minutter søvn, da HP, slik at du får oppklart det store mysteriet som du har spurt om ørten ganger, men som ingen svarer deg på.

Det er en konkurranse i hvem man tror kan bli, eller allerede er, et IDOL. Det vil si at sangkvalitet ikke nødvendigvis teller mest, da dette kan justeres senere. Men man stemmer på de man liker, som man synes egner seg til å være pop-idoler, som har utstråling og personlighet. Så det er en talentkonkurranse i å være et IDOL, ikke et realityshow. Etter min mening...

At de beste har gått ut, skyldes norsk innstilling..... Vi kan godta at en rørlegger med gløppe mellom tenna kommer fra intet og vinner. Men vi har vanskeligere for å svelge at en allerede etablert, pen sanglerke som ikke er amatør (Maria) skal vinne. Det er liksom ikke rettferdig...

Selv ønsker jeg at en av jentene skal vinne. Hadde store motforestillinger mot Sandra, inntil på fredag, da hun viste seg fra en kuul side.
Om jeg er fan? Bittelitt..... Og bittelitt krise at det er fest på jobben på fredag, med høye glass og celebre gjester. Da kan jeg vel kanskje ikke spørre om noen vil være med på å jakte etter en tv... ;)

Men hva har dette med karbohydrater å gjøre, og hvorfor lar jeg meg rive med likevel? Også midt på natta da. Eller kanskje nettopp derfor. Hjernen min sover allerede. :p


#13

Marit sa for siden:

Det er en sang konkuranse, men du vil vel frem til att det er ett realityshow oxo... Teite meg...
Har du ikke hørt om Kurt Nilsen du, She's so high.
[font=Arial Black][/font]
[font=Arial Black][/font]
Over og ut... c,")
[font=Arial Black][/font]
[font=Arial Black][/font]

[font=Arial Black][/font]


#14

Maz sa for siden:

På meg virker det som Idol er en konkuranse der de synger og nesten alle stemmer på den som kommer fra deres sted. Når deres kandidat er utstemt så endrer de litt instilling. To stykker fra samme fylke er derfor et minus.

Reality er det vel ikke mere en kombinasjon av sankonkuranse og populæritetskonkuranse. Jeg har sett en del på Famefacrory på BBC det er mere reality der deltagerne får masse undervisning osv på veien. Synes det er et mye mere spennende konsept.


#15

HP sa for siden:

Takk for gode svar! Og god oppklaring!

Jeg trodde dem fikk undervisning jeg da... :p

Så altså; det er en sangkonkurranse med stor vekt på trynefaktor og opphavssted. :D

MHM: Du svarer i en tråd "utenfor tema" --- ingen karbisser her... ;)


#16

Begod sa for siden:

Litt pinlig at jeg ,en voksen mann på 35 er Idol avhengi.

Håper Susanne vinner og at Margareth eller Sandra blir nummer 2.


#17

Iset sa for siden:


#18

Marit sa for siden:

Han vant, og det var det jeg ville. Men ett spm. til deg HP.

Vet du hva Idol er nå?

Svar mottas med en klem.


#19

HP sa for siden:

Ikke helt... Men mye klokere er jeg! :)


#20

Skorpia sa for siden:

Har vært offline denne uka pga- lynnedslag.nettverkskortet gikk føyka.men når dere snakker om idol,ville jeg at Susanne skulle vinne og Kjartan på andre plass så resultatet var ikke så galt. Så ikke på idol i fjor da hobbiten vant.

Men Kjartan var en bra vinner selv om jeg håpa på susanne.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.