I shape-ups mai-nummer som kommer nå, er det testet sånne vekter som måler bla fett og vannprosent.
I tilfelle noen av dere har planer om å kjøpe, eller bare er nysgjerrig på om deres vekt er bra så kan jeg skrive inn hvilke som var med i testen og plasseringen den fikk samt prisen. den billigste var faktisk best...
1.) OBH nordicas modell "monitor" (499,-) som er best i test
2.) tanita inner scan, total balance (1999,-)
3.) OBH nordica Body Guard (899,-)
4.) babyliss bodycontrol (598,-)
5.) soehnle body balance rome (799,-)
6.) bosh ppw2200 (698,-)
Jeg har babyliss-vekt.. Jeg synes den suger. Er så teit design på den. Den tipper når jeg skal trakke på metall-dingsene og får "error" hele tiden, så jeg må veie meg 50 (litt overdrevet) ganger før jeg får fett% etc..
Merkelig, Bosh-vekten ble målt til mest nøyaktig på Tv2 hjelper deg- testen.
Jeg har en Bosh-vekt, ikke den modellen som var testet, men en enda mer fancy en til 1200 kr.:rolleyes: Jeg ville ha en som målte beinmasse og muskelmasse også.
det stod i testen at en del av disse vetene målte mere enn fett og vann, men siden det var disse to greiene de testet, så de bort fra de andre målingene på disse vektene
JEg har en AEG-vekt til 200 kr jeg.. og den funker så det suser. Stø og stabil og helt grei. Men mange andre som har samme vekta som klager og sier den er ustabil. Jeg må ha vært veldig heldig med mitt eksemplar.
Vekt til 1000-lappen kommer aldri inn i mitt hus. Samma fanden hvor mye det skrytes av de. Horribelt å betale så mye for ei badevekt. Men det er nå min mening da.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.