< Tilbake til oversikten

Leggkramper og "ryggkramper"?

apsara sa for siden:

Jeg fikk muskelsmerter i bekkenryggen med det samme jeg startet induksjonsfasen, og det stråler ned i leggene. Har lest flere innlegg her om leggkramper, og jeg skal nå prøve ekstra magnesium for å se om det blir bedre. Blir jeg bedre i ryggen da blir jeg veldig forferdet.:confused: Noen som har opplevd lignende? (Det kjennes nesten ut som bekkenløsning, men den gav seg jo 2 uker etter fødselen, i fjor høst.)

mofe sa for siden:

Tar du kalium-tilskudd? Det er viktig når man følger induksjon.

Smertene du beskriver ligner de jeg hadde da jeg gikk på induksjon og ikke tok kaliumtilskudd.

Man mister mye vann og salter når man går på induksjon. Salter som i kalium, f.eks.

Viktig med tilskudd! :ja:

apsara sa for siden:

Takk for tipset!:)

Jeg ser faktisk at det ikke inneholder noe kalium i de tablettene jeg tar, så da får jeg prøve det også...:p

mofe sa for siden:

Har du lest boka? :)

apsara sa for siden:

Ja, jeg har lest Atkins-boka, men det er mulig jeg var så ivrig i å komme i gang at jeg slurvet over det med kosttilskuddet, i og med at jeg inntok en del kosttilskudd fra før. Men det er klart, salter er jo ikke noe man vanligvis trenger å tilføre kroppen... er det vel?:confused:

Ser ut til at magnesiumen virker allerede, etter en dag, for ryggen er bedre.:) Har vært vond i ei uke.

luringen sa for siden:

også vann...kan være vondt i nyrene?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.