< Tilbake til oversikten

Hvordan leverte dere selvangivelsen?

Iset sa for siden:

Vi leverte den på sms. Det var jo så enkelt at det nesten var latterlig. Skrev inn fødselsnr og en pinkode, sendte meldingen og fikk bekreftelse. Tok vel maks 10 sekunder tilsammen!

Hege_ sa for siden:

På nettet

Huldr sa for siden:

Nettsidene funket ikke da jeg prøvde, så det ble sms på meg også :) Superenkelt! :ja:

jankph sa for siden:

På nettet, for to uker siden...like greitt å bli ferdig med det, bedre enn å vente til siste minutt.

Jan.

mofe sa for siden:

På nett!

sirimor sa for siden:

På sms. Kjempeenkelt :)

Nille sa for siden:

Sendte fars (med skjema og vedlegg) egen og sambo's (begge med vedlegg) på nett. Kjempelett ! :D Hadde vi ikke hatt vedlegg kunne vi og sendt på SMS.

Siljevanilje sa for siden:

nett. veldig enkelt det og.

HP sa for siden:

Nett, og 2 vedlegg på papir (som gikk i posten, ettersom at skattekontoret her ikke hadde noe mottak igår. Møtte flere som frustrert forsøkte å få levert selve selvangivelsen på papir - de måtte gi opp).

jeef-micro sa for siden:

på nettet...kunne sikkert gjort det på sms, men satt på nett sånn alikevell så...

Helene sa for siden:

Mamma leverte min på nett fikk ikke se den selv engang før den ble levert.. sån er det å ikke få posten selv :p

snoopygirl sa for siden:

leverte på nett jeg,,enkelt og greit..

Nena sa for siden:

Leverte også via internett - med elektroniske vedlegg, superenkelt :D !!

Fjonken sa for siden:

Gubben smakka de inn på nettet..

Karin sa for siden:

Nett, både jeg og gubben... som i fjor. Datteren brukte SMS.

Melania sa for siden:

På nett 15 minutter før fristen gikk ut, men må send inn et vedlegg...
Og der kom jeg på at jeg har glemt å be om dokumentasjon og sende inn vedlegget.

Eva sa for siden:

Leverte også i år selvangivelsen inn via nettet. Er det rart man legger på seg med alle de turer som blir spart til postkasse og posthus.:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.