Dorothy sa for siden:
Fant en litt interessant link der man kan legge inn verdiene i frokosten sin: sjekkfrokostendin.no/. Det store aberet er at testen er opptatt av mye karbohydrater og lite fett, men likevel litt interessant bare for å teste :)
Dorothy sa for siden:
Fant en litt interessant link der man kan legge inn verdiene i frokosten sin: sjekkfrokostendin.no/. Det store aberet er at testen er opptatt av mye karbohydrater og lite fett, men likevel litt interessant bare for å teste :)
Nille sa for siden:
Det er reklame for frokost blandinger dette. Uansett hva jeg skriver inn får jeg beskjed om å spise frokostblanding !
[color=purple][/color]
hmpff
Dorothy sa for siden:
Selv fikk jeg for lite karbohydrater, for lite kalorier og for mye fett...
Bea sa for siden:
hihihi!! Jeg kunne jo ikke la være å prøve.........
"Kaller du dette frokost?" sier de til meg:)
Og anbefaler en skikkelig dose med brød og melk:eek:
Det er jo som å høre legen min, dette!:)
jeef-micro sa for siden:
jeg fikk for lite fett jeg, og beskjed om å spise avocado
hehe morsomt, men jeg vil tro den er lagd for at Kellog's skal selge mere sukkerholdige frokostblandinger (litt morsomt egentlig men Kellog's startet å lage cornflakes som et middel mot onani)
Siljevanilje sa for siden:
ja jeg så en film om corn flakes for lenge siden. et eller annet om et kur sted. og corn flakes med alle mulige smaker og at det var mot onani. hehe husker ikke så masse av den filmen, men det jeg husker var hvertfall litt morsomt.
jeef-micro sa for siden:
hehe jepp cornflakes og kneipbrød ble begge brukt mot onani i "gode gamle dager" (og eneste grunnen til at jeg vet dette er at jeg skrev hovedoppgaven min om onani:o -ferdig utlært kan man si :p)
men det hadde kanskje ikke så mye med denne tråden å gjøre.. jeje
janmesi sa for siden:
Bare tull! "Mer fiber" "Alt for mye fett!"
Mila sa for siden:
Daaah:eek: Fikk beskjed om å spise mer karbohydrater...:p joda..
Dorothy sa for siden:
Heheh.. Ganske latterlig test, ja... :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.