Hei. Jeg har ført nøye regnskap over hva jeg har puttet i meg i dag og lurer på om det er bra fordelt.
Jeg går på Atkins 20 karbo og en blanding mellom induksjon og vedvarende vekttap.
Det telles normalt ikke kalorier på lavkarbo. Det er svært få som trenger å gjøre det. Men OM man velger å gjøre det, så regnes det ut fra hva du selv til enhver tid veier. Ikke ut fra et bestemt tall eller ut fra hva andre trenger/spier/veier !
[color=purple][/color]
Det er det som er cluet vettu. Vi er alle individualister.
[color=purple][/color]
Og dessuten var det fordelingen det her var spørsmål om - og den er jo helt flott !
Jeg tenkte også at det var litt lite. Ligger mellom 1300 og 2000 kalorier. Klarer rett og slett ikke å få det lenger opp. Prøver, men gidder ikke presse i meg mer mat enn jeg orker.
Ligger du for lavt for din kropp/vekt vil vekttapet ditt stanse opp og kroppen går i sparemodus. Det oppdager du jo fort.... Du bør uansett aldri ligge så lavt som 1300 i lengden -
Nå har jeg bare regnet på det nå når jeg har hatt fri da. Så det kan godt hende at kaloriinntaket øker når jeg begynner på jobb igjen. Da spiser jo jeg ofte litt mer.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.