< Tilbake til oversikten

Magasiner

Fjonken sa for siden:

Jeg har i lengre tid abonnert på Iform, men nå kjenner jeg at jeg blir irritert over de dumme lavkarbofiendlige matfremstillingene de kommer med der. På tide å si opp abonnementet kanskje. Men så er det treningstipsa da. Det er jo en fin del av iform. Vil jo helst beholde den biten. Så til spørsmålet.. Finnes det tilsvarende magasiner med trening og mat og slikt som ikke er lavkarbofiendtlig? Har inntrykk at alle slike blader går i retning av lavkalori jeg....

Siljevanilje sa for siden:

jeg holder også det. må si jeg ble litt irretert da jeg leste da, fikk det i posten idag.

men jeg synes amerikanske shape er veldig bra.
masse trenings motivasjon og inspiriasjon. og tar for seg mye det mentale. og litt mindre maten og matpraten som er mer generell,.

men jeg sendte mail for å høre hvor mye det kostet å abonnere på det over sjøen. og det var dyrt...

guro sa for siden:

"Mat og Helse" er bladet! Med Dag Viljen Poliszynski som fagredaktør. Dette er ikke lavkalori. Det er en veldig bra blad. Høy kvalitet. Anbefales!

Sjekk det her:
www.matoghelse.no/

Huldr sa for siden:

Det var flott nettside de har fått også!! :) (Mat & Helse mener jeg)

Jeg har lest iForm før, da syntes jeg de hadde mye interessant stoff som gikk på andre temaer enn kalorier og trening... men jeg er enig, nå er det blitt veldig irriterende med den anti-lavkarbo-profilen! Mye kjedeligere er det også blitt.

mat&helse er mer kosthold da. enn trening. så som treningsinspiriasjon funker det ikke for meg.

snupperella sa for siden:

Hei hei.
Kunne trenge hjelp til å få en tickerfactory jeg. Ser du har noen stykker og tydeligvis vet hvordan man gjør det. Har vært inne og valgt en men vet ikk hvordan jeg får kopiert den over. Har prøvd og prøvd.....

når man har laga tickeren så kopiere ( ctr + c) i felt nr 2 fra toppen.
også går du på kontrollpanel. gå på signatur. i det felte som kan forandres nr 2 her og. der paster du det ( ctr + v) også lagre.

Takk, men det står ikke signatur noe sted på kontrollpanelet.

Iset sa for siden:

Mat og Helse har jo lange artikler om trening i nesten hver utgave jo! Så det er både et kostholds- og treningsblad. DVP er jo besatt av styrketrening, og det gjenspeiles kraftig i bladet. ;)

MAT OG HELSE, ingen over, ingen ved siden. :D

Fjonken sa for siden:

Ok, mat og helse.. Noen flere..? Rart det ikke har poppa opp med lavkarbomagasiner.. Lavkarbo er jo i vinden som aldri før.. Ser det blir stadig flere og flere lavkarbere inne på SN.. Jeg henviser dem hit jeg.. for mange av dem har ikke peiling på hva de egentlig driver med..

Tusen takk nille, du er til stor hjelp!!! Takk til alle dere andre som hjelper også. Veeeeldig glad for det.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.