< Tilbake til oversikten

En liten hilsen!

Kanel sa for siden:

Noen av dere husker kanskje meg? Sjelden jeg er inne på disse sidene nå, men burde kanskje blitt flinkere til å gi råd og støtte.
Går aldeles fint med meg og vekta- den har stabilisert seg og jeg tror ikke den kommer til å forandre seg mye, med mindre jeg skifter til mitt gamle kosthold.
Har begynt med kurs på hjemstedet mitt, og tjener faktisk penger. Har laget et eget opplegg i tråd med det som jeg selv fulgte.
Deltakerne går ned og de syv i gruppa mi har nå sammenlagt tatt av 65kg!
Skal bli flinkere til å lese herinne og ser at det er masse jeg ikke har fått med meg.
Så vi snakkkes!

dingpot sa for siden:

Hei Kanel! Så hyggelig at du stikker innom! Håper å se mer til deg fremover, men skjønner at det kan bli knapt med tid. Jeg er så glad på dine vegne at du nådde målet ditt, og blir der! Det er jo bare til å ta av seg hatten for ;) Så gøy å høre at kursene dine er vellykket. Du fortjener det! Lykke til videre, og som sagt: vi ser deg gjerne mer inne på forumet! :klem:

Iset sa for siden:

Hei Kanel!!!

Har tenkt masse på deg og savnet deg her inne! :klem:
Så flott at det går bra og at gruppa di har suksess. Kjempeartig!! :D
Håper vi får se mer av deg etterhvert, og om du starter mail-kurs så bare si fra. :D

Fjonken sa for siden:

Snus.. sniff.. Fjonken kjenne lukten av ekspertise i lufta med en antydning av Kanel.. Sånt liker Fjonken. Håper Kanelduften vil holde seg på forumet i lang, lang tid framover. Kanelduft med ekspertise er flotte saker for nybegynnere som Fjonkers... Alle råd tas i mot med nesegrus takk.. Del litt av din suksess med meg a..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.