slankern sa for siden:
Er det noen her inne som ønsker eurodiet produkter til en billig penge? Jeg klarer desverre ikke fullføre 100% poser diet, prøver nå en mer mat diet fortsatt lavkarbo. Send meg en melding hvis interesert.
slankern sa for siden:
Er det noen her inne som ønsker eurodiet produkter til en billig penge? Jeg klarer desverre ikke fullføre 100% poser diet, prøver nå en mer mat diet fortsatt lavkarbo. Send meg en melding hvis interesert.
lipo sa for siden:
Har sendt PM
Fedonisten sa for siden:
Jeg MÅ bare skrive det her også - har gjort det et annet sted også tror jeg; Hvis noen skal bruke Eurodiet, så MÅ DE FØLGES OPP AV LEGE!!! Det er VIKTIG!! Det er nemlig IKKE alle som kan bruke Eurodiett - og det er derfor leger skal gjøre den vurderingen. På bakgrunn av alle blodprøver, blodtrykk osv. osv.
BER (gjerne på mine knær) om at du ikke selger til noen som ikke har erfaring med Eurodiett.....
:snill:
slankern sa for siden:
Enig med deg, går ut fra at de som går på eurodieten kjenner til det gjennom lege for man får jo ikke vite så mye om den dieten utenom gjennom de.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.