< Tilbake til oversikten

Næringsinnhold Il Torrione Balsamico

AnnaV sa for siden:

Legger ut disse siden jeg ba Haugen-gruppen om dem. kan jo være andre enn meg som lurte....

Il Torrione Balsamico eddik (2 år)
Næringsinnhold:
Protein: 0,4g/100ml
Fett:0,1g/100ml
Mettet fett: 0,0g/100ml
Karbohydrater:13,5g/100ml
Energy: 56,5kcal/240kj

Il Torrione Balsamico eddik vellagret (6 år)
Næringsinnhold:
Karbohydrater:31g/100ml
Energy: 127kcal/540kj

Il Torrione Crema de Balsamico
Næringsinnhold:
Karbohydrater:60g/100ml
Energy: 243kcal/1032kj

bikini sa for siden:

Takk for den..jeg elsker balsamico, nemlig, og har i grunn lurt på hvor mye karber det er i den. kan vel regne med at det ikke varierere så mye mellom forskjellige produsenter? balsamico er balsamico,liksom? :confused:

monkey sa for siden:

Utav detta antar jag att karboinnehållet stiger med ålder vad gäller Balsamico - mängden vatten avdunstar nog och sockerhalten blir mer koncentrerad.

Jag fick en helt utsökt Balsamico inköpt på Olivers & Co i Oslo som bursdagsgave. Den är helt himmelsk!! och har säkert ett högt karboverdi, men så lite som jag tar på en sallad räknar jag med att det går bra.

AnnaV sa for siden:

Tja, si det - det varierer vel litt, men dette er den jeg pleier å kjøpe, derfor var det den jeg undersøkte. NOEN flasker har jo infoen på flasken, men ikke denne.
Da blir jeg litt redd, jeg da, og må finne ut... ;)

Isalien sa for siden:

Denne var kjekk å finne. Jeg har en ss i saus akkurat nå, det veide 9 gram - og det vil jo da si 1,3 karbo. Det var lite! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.