< Tilbake til oversikten

Frokost

slankern sa for siden:

Har holdt på med eurodieten i noen dager og sliter med frokost som kakao og cereal :eek: hva kan jeg erstatt det med, drikker kun noen slurker også dropper jeg det. Kan jeg spise noe annet enn posene til frokost?

Fjonken sa for siden:

Dytter opp i håp om at noen kan svare deg. Jeg har dessverre ikke peiling på eurodietten.

nunno sa for siden:

Hei:)

Du kan veksla på alle produkta til alle måltider, så det bør ikkje vera noko problem:)
Det som ein må vera obs på er at medan ein er i fase 1 og 2 skal ein ikkje eta meir enn 1 bar til dagen;)
Lykke til..

Fedonisten sa for siden:

Er du på Eurodiett - så er du på eurodiett... ;) Du kan spise hvilket produkt du vil, men regner med at legen din også har gitt deg noen råd?

Dante sa for siden:

Hvis du vil kan du spise "kake" til frokost. TA produktene i den rekkefølgen du sjøl vil

Sjokomonsen sa for siden:

Jeg har omelett til frokost, og det funker supert for meg. Du kan jo ha omelett til både frokost og lunsj hvis du vil det.
Jeg synes også kakaoen/cappuchinoen er vond! Men cereals funker for meg, og jeg har nettopp bestilt mye mer...
Pannekaker kan jo også funke som frokost, i noen land er jo det vanlig.
Håper du finner noe du liker.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.