Chumpsy sa for siden:
Er det fastlegen som har med det å gjøre? eller må han henvende meg til noen andre?
Chumpsy sa for siden:
Er det fastlegen som har med det å gjøre? eller må han henvende meg til noen andre?
Iset sa for siden:
Jeg sendte mail til Lindberg-klinikken for et års tid siden og spurte om det samme. Du må til fastlegen din og be ham ta kontakt med Lindbergklinikken og få tilsendt produkter og informasjon, så går du til ham på kontrollene. :)
Nå får du kjøpt Eurodiet-produkter i Life helsekost, men ikke alle, bare noen utvalgte (2 forskjellige barer, 2 forskjellige pulveromeletter, en suppe, kakao og cappucino), og de selges bare i en stor pakke med alle disse produktene i til rundt 400,- kr.
Chumpsy sa for siden:
ok takk. da snakker jeg med legen min om dette.. håper dette virker da...
:confused:
Iset sa for siden:
Lykke til. :)
Fedonisten sa for siden:
Send meg gjerne en PM hvis du lurer på noe - eller trenger støtte underveis når du begynner på Eurodiett. Har god kjennskap og god erfaring til dette jeg :ja:
Lykke til!
:klem:
slankern sa for siden:
Du kan få kjøpt mine produkter billig, bestillte for mye.
Fedonisten sa for siden:
Greit å kjøpe produkter billig - men jeg må bare presisere at det er VELDIG VIKTIG å bli fulgt opp av lege på Eurodiet! Det ER en grunn til at disse produktene ikke selges åpent men på resept.
:klem:
nunno sa for siden:
Hei:)
Du kan henvenda deg direkte til eit Lindberg senter, det gjorde eg. Eg vert også oppfylgt på senteret, det er vanlege legar som arbeider der. Fastlegen min er ikkje innvolvert i det heile tatt.
Lykke til:)
Nille sa for siden:
Dr. Lindbergs klinikker finnes bare i Oslo, Arendal og Bergen.
Så om man ikke kan henvende seg direkte dit er vel fastlegen det stedet man må hendvende seg.
[color=purple][/color]
Lindbergs klinikker finnes her:
[color=purple][/color]
Dr. Fedon Lindbergs Klinikk ved Sjølyst Medisinske Senter:
Karenslyst Allé 16 D, 3. etg.
Tlf: 23 08 43 19
Faks: 23 08 43 29
Tromøya - Arendal:
Torjusholmen
4818 Færvik
Tlf: 37 03 66 10/412 21 522
Bergen:
Bryggen 9, 3. etg
(inngang fra Leppsgate)
Tlf: 40 00 67 79
Faks: 55 32 31 53
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.