< Tilbake til oversikten

Kattens dagbok

katten sa for siden:

Er atter igang med Atkins. Etter svangerskap, og to antibiotiakakurer har eg endt opp med candida :( Tok testen og var "overveidende sansynlig"
Har prøvd Atkins i 1 uke, og gått ned 1 kg... :mad:
Ikkje akkurat noko som gir inspirasjon til videre slangking... Vel, eg fer gå igjennom lista med forbudte matvarer, og så fer me sjå.

Katten

Nille sa for siden:

HEI og velkommen med dagbok ! :D

Halllooooo ! 1 kg pr uke er jo storveis ! :) Hva slags mål er det du har da ?
2,5 kilo i uka og masse løs hud ?
ALLE her inne som hadde jubla av 1 kg i uka. 0.5-1,5 kg er det perfekte tempoet for kroppen å gå ned i. Huden og kroppen følger med og du har mye bedre sjanse til å holde kiloene av også !

Klager du på det drister jeg meg til å kalle det sutring altså !! ;)

katten sa for siden:

[INDENT]
[INDENT]Mente ikkje å være negativ til å gå ned ein kilo på ei viku. Men har gått på Atkins før, og gjekk då ned 6 kg første uka!!! Dessværre begynte eg å ete "normalt" igjen når e nådde ei vekt eg var fornøgd med... Og så slutta e å røyke ... Og sist men ikkje mins, eg traff mannen i mitt liv. Plutselig var det koselig å sitte å spise igjen, god mat osv... Og kiloene åt seg på meg, og no med renter og renters renter :)
Vel, har idag vore å handla på helsekosten for 800 kr!!!! Kjøpte både Restora, Olivenbladekstrakt og Maria ett eller annet :D Har og henta ned testdiett lista, og har begynt på testdietten. Då gjenstår det berre å sjå kordan det går. Håper at Atkinskuren virker etterpå :p

[/INDENT]
[/INDENT]

Nille sa for siden:

[/INDENT][/INDENT]Ja, da skjønner jeg at du er skuffa. Men det er skjelden eller aldri at noen tar av så mye første uka ! Det er overhodet ikke normalt ! Det normale, dvs. snittet, er 2.5 etter de første 14 dagene ! Dessuten tar man alltid av mer første gang på Atkins enn andre, tredje eller fjerde gang ;) (Jeg har vært medlem at amerikanske Atkins forum i mange år og har sett en del).
[color=purple][/color]
Det er viktig at du ikke har urealistiske mål som kan vippe deg av pinnen. Venter du 6 kg blir du skuffa uten grunn når du mister "bare" 1 kg, og det er jo dumt !
[color=purple][/color]
Hvorfor vil du prøve testdietten først ? Jeg bare lurer altså.... :snill:

katten sa for siden:

Ja koffor vil eg prøve den først? Måtte tenke litt på det spørsmålet. E leste om testdietten og satt vel eigentlig igjen med inntrykket av att etter den dietten var soppen død :D Må flire litt av meg sjøl no :o) For leste omigjen om testdietten, og det står ingen ting om at etter den dietten er soppen død.
Vel, tenker at eg setter en stopper for testdietten, og går tilbake til vanlig Atkins. Eg tek jo både Oliven ekstrakt, Mariatistel og Restora. Så det bør vel gjere trikset :p Og Atkinsdietten i tillegg så klart. Og kiloene vil vel snart begynne å "dette" av :o) Fer ta ein dag av gangen, og glemme kordan Atkins virka første gangen. Beste av alt med Atkins, er det velværet ein føler etter å ha kommen igjennom den første uka. Etter det er kroppen inne i eit velvære modus. Husker eg vart kvitt mange plager på Atkins. Eineste som er synd er at de første 14 dg har eg ein del migreneplager. Sikkert pga at kroppen/hodet ikkje får sukker. Men etter dei første 14 dg så fer ein og mindre migreneplager enn ein hadde før. Det gjelder vel berre å prøve å huske alt det positive :o)
[font=Comic Sans MS][/font]
Katten:rolleyes:

katten sa for siden:

Fant ut at det var på tide å oppdattere dagboka/journalen min.
Gått ei stund sia e skreiv her sist.
Vel det har rent ein del vatn i elva sia den gongen, kan e vel trygt si :lol:

No er eg atter på Atkins. Fekk utrolig god motivasjon av å lese "frisk av lavkarbo" med Sofie Hexeberg. Ho åpna augun mine att.
Og denna gongen "hoppa" e ikkje på 20 g karb om dagen, men gjekk rolig ned frå mitt daglige inntak, til eg var nede i under 20 g. For at eg skal være i ketose, må eg ligge under 16.. Men det går bra :D Pøser på med fett isteden.
Det fine med den rolige nedgangen er at man slipper den perioden med slapphet, søthunger, hodepine osv, "delerium"-stadiet.

No har eg vore nede på under 20 g i 20 aug og e har gått ned 5,7 kg!
Det er slettes ikkje værst :D

Har heller ingen problem med å holde meg nede på mitt karb nivå. Ikkje eigong no når e hadde bronkitt og gjekk på pencilin. Det pleier å trigge søtsuget mitt, men det gjorde ikkje det denna gongen :)

Ellers har e funne ut at ein bit med Cavaliers sjokolade til kaffikoppen etter middagen er perfekt :D

Ønsker alle her inne ein flott dag :D
:klem:

Maramara sa for siden:

Velkommen tilbake og grattis med bra nedgang!!! :D

katten sa for siden:

Tusen takk skal du ha :D

katten sa for siden:

Idag er ein ny dag med nye muligheter :D

Dagen begynte med at e og jentene mine måtte ned å ta blodprøve på fastene hjerte. Siden vesla har fått påvist Leiden Mutasjon frå begge foreldrene, har også eg det i mine gener. Så då må det sjekkes kva slags utgåve eg har. Og eldste måtte også sjekkes. På tirsdag skal heile familien inn til dr for å få svar på alle prøvene, og litt info om kva som no kjem til å skje.

Ellers så har e merka meg at det er eit par ting som trigger søthungeren min..
Igår hadde me taco grateng. Tenkte som så at 10- 15 gr med knust tortilla chips på min lille grateng kunne da ikkje skade. Det er jo ikkje såå mye karbo i 10 gram?!?
Etter taco middagen tok e meg sjølv i å raide kjøleskapet, og matskapet på jakt etter noko søtt... Klarte å holde meg litt i skinnet, tok to biter med 70% kakao, men likevel tankevekkende. Ikkje meir tortilla chips på meg.
Ps for å toppe det hele, vakna e i natt med migrene, som e ikkje har hatt sia e begynte... Hmmmm...sammenheng?!??! I think so :rolleyes:

Uten om den lille erfaringen, går det berre bedre og bedre.
Har som nevnt over ikkje vore plaga med migrene sea e starta. Psoriasisen min har også roa seg ned. Leddplagene likeså.
Humøret er på stigende kurs. Kan ha ein sammenheng med at vekta er på synkende? Men trur nok mest det er pga kosten. Tungsinnet og det indre sinnet mitt er borte :D Isteden har sexlysta meldt seg meir gjeldene :D

Som sagt: bedre og bedre for kvar dag, og slik er det :stortsmil

Maramara sa for siden:

Det er jo helt fantastisk. Ha en riktig koz helg :p

katten sa for siden:

Takk :)

Er litt småforbløffa over det sjølv :D

katten sa for siden:

Då er det mandag, og akkurat ein mnd sea e begynte på Atkins att, this time for live :)
Eg har i løpet av desse 31 dagane gått ned 6,3 kg :heia::heia:
Må si eg er veldig fornøgd med meg sjølv.
Veit at det er mange vann-kg her, men er like glad lell :)

Har offentlig veiedag fyst på fredag, men pytt sann :D

Ellers har helga vore fin. Me var på koselig middagsbesøk igår, kor me fekk servert dampa svinekam med kålrabistappe. Det smakte heilt fortreffelig!!
Veit at det var vel litt karbo i stappa, men spiste vel ikkje meir enn 100 g ferdig stappe (den var tilberedt med fløte), så då vart det ikkje så værst gale like vel :)

Bronkitten min er også snart heilt borte. Hoster litt fortsatt når eg anstrenger meg, men ellers er e i fin form.
Gleder meg til e kan begynne å trene igjen :)

Ha ei flott viku, alle sammen :klem:

katten sa for siden:

I dag har heile familien vore hjå legen.

Me har alle fått påvist Leiden Mutasjon. Veslejenta har homozygotisk type (alvorligaste typen) mens mannen min, eldstejenta og e har hetrozygotisk type.

Me skal alle utredes videre for å sjå kordan me skal behandles videre.
Veslejenta må regne med å begynne på blodfortynnende før eller seinar.
Me andre treng nok ikkje det.
Det positive med legebesøket var at legen vår ville me alle skulle leve på lavkarbo, da det minsker mulighetene for blodpropp :heia:
Var ikkje klar over at legen vår var lavkarbo-vennlig :D

Ellers var no veslejenta og e på fin tur til mormor igår.
Velsejenta sykla, mens e gjekk med hunden. Det var så nydelig vær ute igår.
Blå himmel, sol og tendens til varme :) Rett og slett ein nydelig høstdag!

Idag er det på'an igjen med studier og lesing. Skal snart over på nytt tema, og det gleda e meg til :)

Ønsker alle her inne ein fin høstdag :)

katten sa for siden:

Lørdag :D

Stod opp seint idag. Deilig å ligge i senga og berre nyte morgonen.
Veslejenta kraup oppi senga til oss, og ville også kose. Så kom katten og hunden. Tilslutt vart det så trangt om plassen at det var berre til å stå opp.

Idag har me fått opp både internett og parabol. Veldig stolte av oss sjølv her, for me monterte det sjølv uten eksperthjelp :lol:

Prøvde fløytegrauten e fant her inne, til lunsj idag. Me e eigentlig ein grautfamilie, så det var stor stas når e begynte på grauten. Mann og veslejenta stod spent og snusa ut i lufta. Syns nok det lukta godt. Til slutt kom grautkjelen på bordet, og mannens glede vart stor da han oppdaga at det nesten smakte rømmegraut.
"Dette er den nye lørdagsgrauten vår" erklærte han høgtidlig.

Ikveld blir me aleine ;) Eldstejenta er hjå ei venninne og veslejenta skal være hjå mormor. Ikkje ofte mannen min og e fer væra aleine, så me gleda uss :)
Har handla inn til biffsnadder a'la lavkarbo, og litt rødvin, så her skal nok kvelden bli fin :love:

Ønsker alle ein fin lørdagskveld :)

Maramara sa for siden:

Så super koz!! Må teste den gröten ;)

katten sa for siden:

Mandag morgon blues idag.
No har e stått stille på vekta i ei uke.
Kjenner at e blir litt lei meg for det. Litt motlaus liksom.
Er klar over at det er heilt vanleg å oppleve slike platåer, uker kor vekta står stille. Men det er litt lite oppmuntrande når ein har ca 45 kg meir å gå ned.

Ellers har helga vore akkurat slik den skulle :D
Var godt å få ein kveld aleine med mannen sin :hearts:

Avslutta helga med koselig middagsbesøk igår. Svogers med familie kom. Serverte dei svinesteik m fløtesaus. Dei veit at me alle her har lagt om kosten så dei vart litt overraska over at dei fekk poteter, men e hadde jo sjølvsagt kokt det til dei.

Idag er det skulefri og veslejenta har kusina si her på overnatting. No er jentene vakene og i full gong med å omøblere rommet til veslejenta. Høyres iallefall slik ut :lol:

Ønske alle ei flott uke :)

katten sa for siden:

So var det ny viku og nye muligheter.

Gjekk på vekta att idag, og ned 300 gram!!! Yay me!!!
Det gjorde veldig godt etter 2 viku stillstand.

Fant ut i helga at eg har nok ikkje vore flink nok til å regne karbo.
Så no har eg funne meg ei lita bok eg skriver ned alt i.
Og ser også at eg har nok vore over mine 17 gram mange ganger dei siste to vikune. Men no blir alt loggført.
Kroppen min går ut av ketose hvis eg et over 17 gram om dagen. Rare greier :)

Ellers er det ein grå vestlandsdag idag. Tungt skydekke og regn.
Detta været fekk meg til å tenke tilbake på den tida eg jobba på eit settefisk anlegg, og var ute i all slags vær. Når du fyst kom deg ut, og hadde skikkelige klær, var det ikkje så ille lell :) Så tenkte ta på meg regnklær og rusle meg ein tur. Det lukta jo eigentlig så godt når det regna. Spesiellt etterpå. Då lukta naturen nyvaska :)

Ha ei kjempeflott uke alle sammen.
Som Jose Silva sier: bedre og bedre for kvar dag og på alle måter :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.