< Tilbake til oversikten

Tankeleser?

guro sa for siden:

Jeg fant det ut! :D

Trolljenta sa for siden:

Hvordan da?
Forstår ikke fnugget jeg :S

Trolljenta sa for siden:

ah, nå ser jeg det ja ;)

Huldr sa for siden:

Nei, jeg ser det ikke... :blinke:

Anne sa for siden:

Og jeg skjønner ikke "bæra"...for ser det riktige symbolet, hvis jeg tenker tall og regner, men hvis jeg bare fokuserer på et "sluttprodukt" uten forhåndsarbeidet...så blir det ikke riktig:cool: Da kommer det samme symbolet opp hele tiden...:confused:

Si det, sidet:D

guro sa for siden:

Ja, du må nok regne ut tallet du skal tenke på for at det skal bli riktig. ;)

Anne sa for siden:

:d

Huldr sa for siden:

Drar opp denne igjen jeg. Nå har jeg nemlig skjønt den jeg også :p

jeef-micro sa for siden:

Så rart... den bomma bare en gang av de 20 jeg prøvde...

Huldr sa for siden:

Da regnet du sikkert feil den ene gangen :p

jankph sa for siden:

Ha! Løsningen tok litt tid, men...uansett hvilke tall man tenker på, så er resultatet alltid enten 9, 18, 27, 36, 45, 54, 63, 72, eller 81. Sjekker du symbolrekken vil du se at disse tallene alltid har samme symbol, samtidig rullerer symbolet for hvert klikk eller nytt forsøk, slik at det føles som om maskinen faktisk leser tankene dine...med det gjør den altså ikke.

Carisma sa for siden:

stemte ingen av gangene jeg prøvde... kanskje jeg ikke skjønte regninga?

jankph sa for siden:

Eksempler:
Første tall jeg tenker på er 17: 1+7=8, 17-8=9,sjekk symbolet for 9 og klikk krystalkulen,symbolet dukker opp
Neste tall jeg tenker på er 24: 2+4=6, 24-6=18,sjekk symbolet for 18 og klikk krystalkulen,symbolet dukker opp
Neste tall er 58: 5+8=13, 58-13=45,sjekk symbolet for 45 og klikk krystalkulen,symbolet dukker opp
osv.
Uansett hvilket talll jeg tenker på vil resultatet alltid være 9, 18, 27, 36, 45, 54, 63, 72 eller 81. Alle disse tallene har samme symbol. Derfor vil krystallkulen tilsynelatende lese tankene dine.

Iset sa for siden:

Carisma, da gjør du nok noe feil. ;)

Du skal altså tenke på et tall, la oss si 13. Så plusser du de to tallene sammen (1+3 = 4). Så trekker du 4 fra 13 (13-4 = 9). Så ser du på symbolet for 9 og klikker på kulen. :)

Carisma sa for siden:

Ja, men når jeg tenkte på 16 (1+6=7, 16-7=9) så kom den opp med davidtjerne, som absolutt ikke er symbolet på 9'ern....

Å, jeg skjønte det nå! Jeg sjekket tallet etter jeg hadde trykket, ikke før....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.