< Tilbake til oversikten

Frokostblanding

Tidligere bruker sa for siden:

Er det noen som har tips/råd til en frokostblanding som selges på en vanlig butikk, som ikke er såå ille?

Har ikke lyst på Lindbergs frokostblanding f.eks... :o Har forspist meg på den tidligere.

Kristian sa for siden:

Müsli, den i plastpose. havregryna holder seg bedre og så inneholder den nøtter, mandler og rosiner. Perfekt frokost for den som skal ut på langtur:)
Eller bare holde vekta

Trolljenta sa for siden:

all bran plus, 4- korn pluss, 4- korn.
Nå har de vel begynt å selge atkins frokostblanding noen steder?
Mener jeg har hørt det, men husker ikke hvor.

Heiko sa for siden:

Jeg vet at i Østfold selger de noen Atkins-frokostblandinger i bl.a. på Maxi og i noen av de andre store Ica-butikkene. Jeg har i hvertfall finni en del Atkinsvarer på Ica Maxi i Varnaveien i Moss. Kommer heldigvis mer og mer av dette i flere kjeder... Bruker lang tid i butikken for tiden! :p

vskr sa for siden:

Finner Atkins sin på Coop Mega, Vestkanten i Bergen.. Men har alltid lurt på hva en skal bruke å blande ut med... Helmelk eller fløte?? eller vann. Noen som har prøvd?

Heiko sa for siden:

Jeg blander det med Biola naturell med en dæsj syltetøy fra Heistad.
Det blir best med tre dråper med søtningsmiddel i tillegg.
Ganske ok frokost! :-)

Fjonken sa for siden:

Prøv kokosmelk da vel.. ! Santa Marias Thai kokosmelk har bare 0,5 karber pr dl og masse deilig sunt fett!:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.