< Tilbake til oversikten

Splenda

Heiko sa for siden:

:hjelp: Hei alle sammen! :o Jeg og en kollega sitter på jobb i dag og lurer veldig på hvor dere her i forumet kjøper Splenda hen? Kollegaen min har sendt mail til de i Statene, og har ikke fått noe svar på hvor hun kan få kjøpt dette hen? :o Kan noen av dere her hjelpe oss litt på vei??? :hjelp: Vi takker begge på forhånd for svar!

Nille sa for siden:

Jeg har en bror som tar med hver gang han er hjemom. Han bor i USA og kjøper det der. Ellers har jeg kjøpt via www.atkins.com, men nå har de bare Atkins produkter der. Spledna USA sender kun innen USA dessverre.
[color=purple][/color]
Har også kjøpt i England når jeg har vært på ferie der. De hadde på ASDA og Boots og til og med kolonialen på hjørnet.
[color=purple][/color]
Kan sikkert kjøpe over nettet, men jeg vet ikke hvem som har det lenger. Butikkene jeg pleide å bruke har lite utvalg nå syns jeg.

Du kan kanskje prøve å ringe eller faxe til Tate & Lyle som står for salget i Europa ?

SPLENDA® Sucralose
Tate & Lyle
Sales for Benelux, FR, Scandinavia
Burchstraat 10

Aalst B-9300
Belgium
Phone 1: +32 (0) 53 73 33 33
Fax 1: +32 (0) 53 73 30 33

Heiko sa for siden:

Takker for svar, men nå kan vi alle glede oss over at det er å finne i norske butikker! :heia: Er det noen i Mossedistriktet som har funnet det noe sted her ennå?
Pleier å være kjap på å se det, men ikke ennå... :veitikke:

Nille sa for siden:

Alle MENY butikker skal ha det iallefall. Min har ikke fått enda, men det kommer....

Stikka sa for siden:

Så Splenda i en Kiwibutikk heromdagen. Så da har det ihvertfall kommet til Norge :)

Heiko sa for siden:

Hørte kollegen min sjekka Ica i Moss, og der hadde det ikke kommet ennå... Men det er nok som du sier, at det kommer etterhvert.
Bor du i Bergen, eller roter jeg nå? :) Mener å huske at jeg har lest det ett sted her inne... ;)

Heiko sa for siden:

I en Kiwi? :rolleyes: Jøss, hvor i landet bor du da? Her i området, har de ikke Atkins-barer engang! :mad: Og de er jo oppe til 23.00 hver dag! :D

snoopygirl sa for siden:

så de hadde splenda på kiwi her i går også....og det er jo helt utrolig til å være her kan man si...

Heiko sa for siden:

Nå i går kveld, så jeg at de hadde fått inn Splenda på Spar-butikken i Våler også! :cool: Ikke dårlig.... :o Kostet ikke all verden heller! Tror det var 39,90,- for pakken...?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.