< Tilbake til oversikten

Graviditet

Hege_ sa for siden:

Jeg og mannen min går med planer om å bli gravide etter hvert. Spiser stort sett Fedon-mat, men skeier ut i feks. påsken. Jeg har gått ned ca. 0,5 kg per uke siden februar og er ikke redd for å spise noen karber for mye (men jeg overdriver ikke). Noen som vet hvordan dette er i forhold til ev. graviditet. Jeg vil jo at den lille skal ha det bra og få all næringen den trenger.

Nille sa for siden:

Fedon kosthold er perfekt under en graviditet. Normalt er du jo ikke i keotse på Fedons kosthold og det er bare det du skal passe på,- dvs. at du ikke kommer for lavt i karber og ikke spiser for lite. men nå er det også en myte at du skal spise for to da. Bare sørg for å få i deg nok grønnsaker, bær, nøtter, litt grove kornprodukter, litt frukt, i tillegg til fisk, kylling, kjøtt etc. Så har du et godt balansert kosthold som er bra for både deg og barnet.
[color=#800080][/color]
Hverken du eller barnet har godt av sukker, hvitt raffinert mel og stivelseholdige produkter som ris, pasta og poteter !
[color=purple][/color]
:D

Siljevanilje sa for siden:

synes det er imponerende at mannen skal også bli gravid jeg :lol:

Iset sa for siden:

Sier som Nille - Lindberg er PERFEKT for gravide!! Det forebygger både svangerskapsdiabetes og -forgiftning, og mange andre plager, og jeg skulle egentlig ønske alle gravide gikk på Lindberg. :lol:

Hege_ sa for siden:

Takk for svar. Jeg visste nok egentlig dette fra før, men jeg måtte bare forsikre meg om at flere tenkte det samme. Fint at vi er enige :heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.