< Tilbake til oversikten

Hva synes dere?

Iset sa for siden:

For å si det rett ut, det er helt for jævlig, og jeg er livredd for hvordan det vil bli fremover når datteren min vokser opp og skal begynne med gutter, sminke og dette. De begynner jo på barneskolen nå, med røyking, sminke, og tilogmed sex. Det er helt horribelt. Da jeg var 11 år lekte jeg med Barbie, nå går 11-åringene på klinefester og har sex. :(

Ja, det var jo KROPP denne tråden skulle handle om, men det har jo en sammenheng med det over allikevel. Det er blitt helt sinnssykt.

Fjonken sa for siden:

Det der er i allefall ikke min drømmekropp. Jeg vil heller se ut som en stranda hval enn å se ut som disse damene her. De er stranda hvaler de og men uten kjøtt på beina.. Bare et solbleket skjellett igjen på stranda.. ! Er ille når Viktoria har mista baken sin altså..

sirimor sa for siden:

Ja, det er synd på dama, hun har jo helt klart problemer med kroppsbildet sitt.

Dorothy sa for siden:

Skremmende utvikling, ja! Hun har jo ikke former i hele tatt, og lykken er bare overfladisk. Fortsetter dette, ser fremtiden mørk ut.

Nille sa for siden:

:nei: trist og leitt syns jeg :nei:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.