< Tilbake til oversikten

Appelsinhud

manikken sa for siden:

Hei og hopp.
Hvordan er erfaringene med lavkarbo/ketolyse i forhold til appelsinhud? Da tenker jeg særlig på disse gropene man har hatt i lårene i årevis. Jeg vet de er vanskelig å bli kvitt, men kanskje dette er veien å gå...
Håper det:o

Fjonken sa for siden:

Jeg vet ikke om ketolysemat gjør stort med appelsinene.. men jeg vet at vekttap gjør underverk med selv den mest deformerte hud. Når underhudsfettet minker blir appelsinskallet borte. Lover!

manikken sa for siden:

Juhuu.. Gleder meg:D:D:D Særlig til å miste de man nesten kan se gjennom buksa!!!

Torkil sa for siden:

Hei
Mange som har gått på ketolysekuren rapporterer med overraskelse at huden blir mye penere av ketolysekuren, det gjelder ikke bare appelsinhud, men også fedtet og rød/irritert hud. Forklaringen er at ketose fjerner fett, ikke muskler. En annen meget viktig grunn - som skiller ketose fra alle andre vanlige slankekurer- er at insulinnivåene i blodet normaliseres, det medfører normalisering av kjønnshormonproduksjonen og er forklaringen på den raske bedring i huden spesiellt når det gjelder rødme og fett hud.
Gled deg, litt sol når du går den daglige halvtime og rikelig væske virker heller ikke negativt.
Vennlig Påskehilsen
Torkil

manikken sa for siden:

Oki. Jeg går og går...Og jeg drikker 3-4 liter vann om dagen... så da blir det jo i tillegg mye gåing fram og tilbake mellom doen:p:p:p... trim er trim:D
MANIKKEN

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.