manikken sa for siden:
Heisann.:) Har sett at mange av dere har stor glede og nytte av denne MCT-oljen. Bør jeg ta den jeg også på ketolyse? Og hvor kan jeg få tak i den?:confused: Mvh. Manikken
manikken sa for siden:
Heisann.:) Har sett at mange av dere har stor glede og nytte av denne MCT-oljen. Bør jeg ta den jeg også på ketolyse? Og hvor kan jeg få tak i den?:confused: Mvh. Manikken
jankph sa for siden:
Den skal visstnok være å få tak i på apoteket, men det kan hende du må spørre etter den. Jeg fikk min her: www.internutrition.no/produkt.php?c1=33&c2=&prodid=117
Flasken er umulig å helle av uten å søle, så jeg drikker rett fra tuten. Smaker en anelse kokos. Ikke vond, men ikke så god at jeg får lyst til mer enn to små slurker om gangen.
Jan.
manikken sa for siden:
Oki. Takk. Tror du de kan ha den på helsekostbutikker f.eks. i Sverige?
Caxa sa for siden:
Jeg sender den ut om du vil ha den, ta kontakt på en PM... Den jeg har er enkel å helle av og inneholder endel vitaminer den du får kjøpt på apoteket ikke gjør.....
Jeg bruker den selv og er veldig godt fornøyd med den, bruker mellom 3-7 ss om dagen, men da har jeg brukt den en tid....
Det fine med denne er at den holder kroppen i ketose på grunn av det høye innholdet av riktig fett....
Caxa sa for siden:
Nei den selges ennå ikke i Helsekostbutikker.....
Georgine sa for siden:
Du får den på apoteket til rundt 185 kroner, må bestilles og det tar et par dager før du får den :)
Jeg har forhørt meg på helsekost og apotek i Töksfors og i Ärjeng og der ante de ikke hva jeg snakket om :)
Fjonken sa for siden:
Hvor selges den billigste MCT'en? Den over nettet er jo rådyr.
Georgine sa for siden:
Jeg har fått den billigst på Apotek 1 hvor den kostet rundt 180 for en halvliter :)
Pst.. Rådyr er det lite karbo i.... :D
Fjonken sa for siden:
Da var den på nettet faktisk billigere..
Georgine sa for siden:
Hvor? Link? :)
Fjonken sa for siden:
Lengre opp i tråden her.. Den var på 1 liter..
Georgine sa for siden:
:o
Fjonken sa for siden:
I innlegget til Jankph.. 249 med frakt..
Georgine sa for siden:
Så den :D Måtte bare ta på brillene...
Georgine sa for siden:
Men var det ikke 249+70 i frakt?
Fjonken sa for siden:
Ja, var kanskje det.. Men samma søren. Heller det enn å fly land og strand rundt i lokalen for å finne de apotekene som fører det. Ekke mange har jeg skjønt.
Georgine sa for siden:
Ingen så vidt jeg vet :) Jeg må ihvertfall bestille og betale, så hente noen dager senere :)
Men, fant ut at om man bestiller 2 liter samtidig på nettet, så er frakten fremdeles 70 kr :D
Fjonken sa for siden:
Da kan vi jo praktisere oppsamlingsheat da jo.. En bestiller til alle.. Gromt! Non som vil være med på det?
Georgine sa for siden:
Men atte, atte da lønner det seg jo å evt bestille med en som bor i nærheten slik at man ikke må betale en gang til...
Men 2 liter?? Det er da bare en rotbløyte en lørdagskveld det? :D
Fjonken sa for siden:
:full: Omtrent sånn? :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.