Jeg lurer litt jeg, på hvorfor det ikke er en chatteboks her på forumet. På SN er det en, men den er aldri i bruk. Ikke spør meg om hvorfor. Men her som det er så mange oppmerksomhetssyke nattranglere med tastekløe og tusenvis av spørsmål burde da en chatteboks ha noe for seg..
Hva mener dere? Skal vi be om en sånn sak? Har vi bruk for det? Vil den bli flittig brukt?
Fjonken er ofte skravlesjuk på kveldene. Dersom chatten er døgnåpen er det lettere å få folk inn. Den Chatten på SN er periodeåpen og det funker bare ikke.
Hei!
Chat er gøy!
For å begynne i det små, så legger jeg ut min msn-adresse, og de som vil kan legge meg til.
Jeg er på nett OFTE, og har somregel skrivekløe, helst i de sene nattestimene...
PS! Hva er SN forresten?
Det var en chat her før som var tilkoblet Efnett på Irc og det var en kanal som het bare lavkarbo. HP kan sikkert sette den opp herinne ifra for dere som ikke buker irc til vanlig.. jeg kan hvertfall gå inn der igjen og være klar for pratesyke..
gå inn hvor?
Jeg trenger å få alt inn med teskjeer, er det en link til denne chatten eller er det meg som overser noe her?
Uansett, jeg har lagt ut min msnadr. litt lenger oppe, så bare kom til meg de som vil!...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.