< Tilbake til oversikten

Er så gla' i dere atte!

Fjonken sa for siden:

Ja, på tide med litt smøring her altså. Men det er ærlig og oppriktig ment. Dere er en helt unik og utrolig trivelig gjeng. Må si jeg er gla jeg meldte meg inn her for makan til hjelpsomhet og høyt nivå av kunnskaper, engasjement, humor, samhold, ironi og omsorg har jeg aldri opplevd på nettet før. Jeg har bare vært her ei kort stund, men jeg føler meg allerede totalt akseptert. LK er et utrolig flott nettsted og det skyldes ikke bare HP og Lise, men alle medlemmene og den unike sammensetningen av disse. Forumet fungerer teknisk svært bra. Det er en drøm å navigere rundt her. Man finner det man søker og de få gangen man ikke gjør det, men må spørre ja da rauser jo svara inn på null komma svits.. Det er en sann fryd å være lavkarber her på forumet. Og en sann fryd å være medlem her. For LK er ikke bare kost, men også så utrolig mye annet. Diskusjoner og meningsytringer som holder fin profil, uten kvasse tak og spark i skrittet. Høyt nivå og høyt engasjement. Saklighet og finspisset kunnskap.. LK er et tempel. Et tempel for kunnskap og sunn livsførsel.. Eg hyller dokk... !

Iset sa for siden:

Ja ikke sant? Det er utrolig hvor glad man kan bli i personer man aldri har møtt. Jeg er blitt spesielt glad i deg, Lise og Albertine, og mange andre her på forumet og på andre fora. Jeg er så glad jeg begynte å vanke her inne!! Husker det SÅ godt.
Forumet var helt splitter nytt da jeg kom hit, fikk tips av Lise på et annet forum og måtte sjekke det ut. Ble hekta med EN gang! Da var det ikke mange medlemmer her, men jammen har det vokst seg utrolig stort og flott!

Tusen takk for et fantastisk forum og for at dere er en så vanvittig herlig gjeng! Love you all. :D

Hvitveis sa for siden:

Signerer den! :klem:

Siljevanilje sa for siden:

jeg og...

Karin sa for siden:

Ja, for meg var det virkelig en lifesaver... Jeg hadde holdt på i et drøyt halvår alene, men nå fikk jeg folk å snakke med, spørre om alt mulig rart, og diskutere alt annet med... Det var virkelig helt fantastisk. Jeg sier ikke at jeg ikke hadde klart meg alene, for jeg hadde jo altså faktisk klart meg et halvt år alt, men det ble i alle fall veldig mye enklere! Utrolig hva vi kan klare når vi er flere som støtter hverandre!
Takk til dere alle! (Og akkurat nå i disse dager er det to år siden jeg startet!)

Hege_ sa for siden:

Er også veldig glad for at jeg fant disse sidene, dvs. jeg ble tipset om dem. Tror nemlig Hvitveis var medlem av Fedonklubben og da hun takket for seg tipset hun oss om Lavkarbo.no. Takk skal du ha, Hvitveis. Skjønner godt at hun ikke gadd å være medlem av Fedonklubben lenger og for å si det sånn, det er ikke jeg heller.

Heiko sa for siden:

Her er vi vel alle skjønt enige! :D Vi trenger hverandre!
Har lest mye på forumet her, og plukket med meg masse tips, og ikke minst oppskrifter! :o Mye bra her! Ellers er det godt å se at det er fremdeles noen steder man kan få et par trøstens ord, uten at det skal koste all verden! :D
Stå på alle sammen!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.